دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 29 April 2024

چندی پیش یکی از مخاطبین مطلبی را به انارما در خصوص چرایی فروش زمین از سوی شهرداری انار به موسسه اعتباری ثامن الحج(ع) در میدان بسیج بدون در نظر گرفتن مکان برای پارکینگ این صندوق ارسال کرده بود و خواستار پیگیری شده بود…

IMG_20150811_022228

به گزارش انارما ، چندی پیش یکی  از مخاطبین مطلبی را به انارما در خصوص چرایی فروش زمین از سوی  شهرداری انار به موسسه اعتباری ثامن الحج(ع) در میدان بسیج بدون در نظر گرفتن مکان برای پارکینگ این موسسه ارسال کرده و خواستار پیگیری انارما شده بود.

در این مطلب عنوان شده که با توجه به اینکه ملک فروخته شده از سوی شهرداری انار به صندوق ثامن الحج (ع)  بر سر میدان بسیج که یکی از میادین پرتردد شهر انار است قرار دارد و پارک کردن خودرو در جلو این موسسه مطمئنا خطر ساز خواهد بود چرا مکانی برای پارک خودروهای کارمندان و مراجعین به این موسسه اعتباری  در نظر گرفته نشده است؟

رحیمی شهردار انار در جلسه علنی شورای شهر که شب گذشته برگزار شد در پاسخ به این سوال انارما گفت:در زمان فروش زمین به این موسسه اعتباری ،  با توجه به مشکلاتی که در ترافیک و پارک خودرو  برای بازارچه اصلی شهر انار پیش آمده بر این موضوع مصر بودیم که ساخت این موسسه حتما باید با ساخت یک طبقه زیرزمین مخصوص پارکینگ خودرو همراه باشد ، از طرفی در طرح جامعه شهری ذکر شده است اگر یک شریان اصلی با یک شریان فرعی  تقاطع داشته باشند و یا دور میدان ، تا فاصله ۱۰۰متری بعلت خطرساز بودن احتمالی مسیر نباید پارکینگ احداث شود.

رحیمی افزود: طراح این طرح که معاون شهرسازی منطقه ۳کرمان کسی که به قانون اشراف کامل دارد می باشد و آنها هم بر طبق این قانون حاضر به ساخت پارکینگ نبودند ،علیرغم مکاتبه ای که با استانداری کرمان داشتیم حرف آنها  تایید شد و دیگر امکان ساخت پارکینگ با توجه موقعیت مکانی این موسسه اعتباری نبود.

وی  با اشاره به قانون عوارض کسر پارکینگ گفت:بر طبق قانون در  انار این عوارض بسیار اندک اخذ می شد که شورای شهر انار در آن زمان، مصوبه ای تصویب کرد که در این مصوبه قدری مبلغ عوارض کسر پارکینگ بالاتر در نظر گرفته شده بود تا حداقل در صورت نساختن پارکینگ، طرف مقابل هزینه واقعی عوارض را بپردازد که با تصویب طرح تصویبی شورا از طرف فرماندار وقت،  ۷۴میلیون تومان هزینه عوارض نساختن پارکینگ برای موسسه برآورد شد که این مبلغ بطور کامل اخذ شده و پروانه ساخت صادر شد.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

نام و نام خانوادگی سه‌شنبه 11 آگوست 2015 - 8:39 ق.ظ

پارکینگشو بیخیال.ولی خیابون باید در آینده بلوار
میشد که به خاطری پول بیشتر بگیرین این نکته
را در نظر نگرفتین.اینو دی نمیشه با قانون توجیح
کنی

نام و نام خانوادگی سه‌شنبه 11 آگوست 2015 - 8:51 ق.ظ

چیه مطلب کم اوردی انار ما این موسسه خیلی مشتری ام داره که شلوغ بشه

ح-ا-ا سه‌شنبه 11 آگوست 2015 - 2:59 ب.ظ

حرف حسابی زده انارما.شماالان رانبین افزایش جمعیت و…….دردسرسازخواهدشد.وشهردارهم جواب قانع کننده ای نداده که طرف عوارض بده.ترافیک وتصادفات وجریمه های راهنمایی ورانندگی را میخوادچکارکنه.پروانه ساخت نمیدادیدمطمئناحل میشد.چطوربرای خانواده هاخوب می تونیدگیرسه پیچ بدین وبه هربهانه ای است پول روبگیرید!!!!!!!!!

نام و نام خانوادگی چهارشنبه 12 آگوست 2015 - 1:09 ق.ظ

یکی از شروطی که در زمان واگذاری زمین به موسسه گذاستند، این بود که یکی از دوستان … در موسسه استخدام شوند؛
که البته این شرط پذیرفته و اجرایی شد.
خواهشا اینو بذارید

R.S.R سه‌شنبه 18 آگوست 2015 - 5:21 ب.ظ

چرایی نداره دی!
پوووول

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی