دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 29 April 2024

مهیا خواجه پور و نرگس باقری از انار در بخش شعرخوانی رضوی به مرحله کشوری راه یافته و نازنین رضایی و فاطمه سادات قاسمیان از انار منتخبین بخش استانی می باشند …

شعر رضوی
به گزارش انارما ،مهیا خواجه پور و نرگس باقری از انار در بخش شعرخوانی رضوی به مرحله کشوری راه یافته و نازنین رضایی و فاطمه سادات قاسمیان از  انار منتخبین بخش استانی می باشند .
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با هشت عنوان فعالیت قصه گویی ، نشریه نگاری ، معرفی شخصیت ؛ معرفی کتاب ، شعرخوانی و مشاعره ، خوشنویسی ، نقاشی ، داستان کوتاه کوتاه رضوی در این جشنواره شرکت دارد .
بر اساس اعلام دبیرخانه استانی این جشنواره در کرمان اثار ارسال شده در بخش شعرخوانی رضوی ۲۷۱ اثر بود که از این بین هشت درصد اثار (بیست و یک اثر ) بعد از داوری استانی به دبیرخانه کشوری اعلام شدند: از این بین محیا خواجه پور و نرگس باقری با راهنمایی مربی فرهنگی مرکز صدیقه چاهخویی  راه یافتگان به مرحله کشوری می باشند .

در بخش مشاعره رضوی از ۷۳ عضو شرکت کننده نازنین رضایی و فاطمه سادات قاسمیان با راهنمایی مربی ادبی مرکز فرزانه محمدحسینی از انار منتخبین بخش استانی می باشند .
همچنین از منتخبین استانی و راه یافتگان مرحله کشوری جشنواره های رضوی طی مراسمی همزمان با هفته کرامت تجلیل به عمل خواهد آمد.

CIMG2040

شعر رضوی

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی