دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 29 April 2024

امام جمعه رفسنجان گفت: آمریکا و هم پیمانانشان هیچ گزینه ای ندارند که روی میز بگذارند اما ما داریم و همین پیکر های آورده شده از مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس بهترین گزینه های روی میز ما هستند…

امام جمعه رفسنجان انارما

به گزارش انارما ، حجت الاسلام عباس رمضانی پور امام جمعه رفسنجان در یادواره شهدای منطقه لطف آباد انار ابتدا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: تنها حضور بر قبور مطهر شهدا کافی نیست و ما باید با اعمال صالحی که انجام می دهیم روح شهدا را از خود خشنود کنیم.
وی در ادامه با اشاره به حضور پرشور مردم استان کرمان در تشییع شهدای غواص و گمنام گفت:جمعیت ناباورانه ای از بدو ورود شهدا به استان کرمان و تشییع در شهرستان انار به استقبال شهدا آمدند و این نشانه پیوند ناگسستنی مرم و شهدای انقلاب اسلامی می باشد.
امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: شهدا در دهه اول انقلاب وظیفه خود را به نحو احسن انجام دادند و با خون خود شجره طیبه انقلاب را آبیاری کردند و امروز نوبت ماست و ما هم باید به وظیفه خود عمل کنیم. وظیفه اول ما مربوط به ناموس ما و بانوان محترم است و اینکه بانوان باید عفاف و حجاب را سرلوحه کار خود قرار دهند تا شرمنده خون شهدا نباشیم.
وی افزود: چادر به زن قیمت و ارزش می دهد و وقتی که این چادر از حجاب آن زن حذف می شود کم ارزش و کم قیمت میشود ولو پوشش مناسبی بدون چادر داشته باشد و حال اگر بدون چادر حجاب خود را هم رعایت نکند دیگر تمام ارزش و هویت خود را از دست می دهد.
حجت الاسلام رمضانی پور ادامه داد: پیام شهدا به ما مردان هم اینست که ما نیز باید غیرتی تر عمل بکنیم و باید مردان بر رعایت حجاب و عفاف اعضای خانواده مان در محیط جامعه بیشتر توجه کنیم .
امام جمعه رفسنجان با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در زمینه اجرایی کردن جهاد اقتصادی اظهار داشت: ورود مردم در هرگوشه ای از کشور به عرصه اقتصاد یکی از خواسته های رهبر معظم انقلاب است.
وی افزود: یک ضعفی که دشمن در همین مذاکرات اخیر مرتب مانند یک چماق برسر ما میزد همین بحث اقتصاد ما بود و این ضعف مربوط به مدیران اقتصادی ما میشود چراکه مدیران اگر در گذشته در زمینه اقتصاد گوش به حرف رهبر معظم انقلاب داده بودند اکنون همانگونه که در سایر زمینه ها همچون تسلیحاتی ،نظامی و استقامت قوی هستیم در بعد اقتصاد هم قوی بودیم.
حجت الاسلام رمضانی پور در پایان با اشاره به تهدیدات دشمن در بحث حمله نظامی خاطر نشان کرد: آمریکا و هم پیمانانشان هیچ گزینه ای ندارند که روی میز بگذارند اما ما داریم و همین پیکر های آورده شده از مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس بهترین گزینه های روی میز ما هستند چرا که امروز ده ها میلیون انسان در سراسر کشور بیش از ۲۵۰شهید را بر سر دست گرفتند و گزینه های روی میز ما همین ده ها میلیون انسان و این شهدای عزیز است.
انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی