دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 29 April 2024

امام جمعه انار گفت:واقعا چرا بعضی افراد اینقدر خودباخته اند و دلشان لک زده است برای ارتباط با آمریکا …

امام جمعه انار

به گزارش انارما ، حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه انار در خطبه های نمازجمعه این هفته با تبریک دهه کرامت اظهار داشت:انشاالله مردم انار در جشن زیرسایه خورشید که با حضور خدام آستان قدس رضوی در انار برگزار میشود حضور شایانی خواهند داشت.

وی در ادامه با اشاره به ۲۸مرداد ماه سالروز کودتای آمریکا خاطر نشان کرد: این روز یادآور خاطرات تلخی است از دشمنی ۶۰ساله ی  آمریکای جنایت کار با ملت ایران.  از سال ۱۳۳۲ که این کودتا اتفاق افتاد تاکنون تاریخ بشری مملو است از ظلم ها ،جنایت ها و خیانت های آمریکا در حق مردم ایران.

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به عوامل شکست دولت مصدق تصریح کرد:یکی از مهم ترین عوامل شکست دولت مصدق اعتماد وی به آمریکا بود و مصدق علیرغم تذکرات آیت الله کاشانی از روحانیت و ملت جدا شد و در این شرایط آمریکا با خریدن عده ای از سیاستمداران و اوباش کشور توانست این کودتا را رقم بزند و دولت مردمی مصدق را سکت دهد.

امام جمعه انار اظهار داشت: اگر دشمن توانست در دستگاه های فرهنگی یک کشور نفوذ کند و افرادی را وارد دستگاه های فرهنگی آن کشور کند کم کم مردم آن کشور را نسبت به گذشته پرافتخار خودشان بی اعتنا می کند.

وی افزود :تبلیغات و توهین های سنگینی که گهگاهی بر علیه برخی از مقدسات انجام میشود زمینه ساز یاس و دلزدگی مردم از انقلاب شده میشود و موجب پشیمانی از گذشته و ناامیدی از آینده خواهد شد.

ابراهیمی عنوان کرد: یکی از حوادثی که دست آمریکا و عواملش در وقوع آن حادثه دخیل بوده و سعی داشته اند در آن حادثه مردم را از نظام جدا کنند فتنه سال ۸۸ بود که با پول آمدند و عده ای  را اجیر کردند و هدفشات این بود که شهر های ایران را به آتش بکشند و مردم را نسبت به آینده نظام ناامید و بدبینی بین مردم  ایجاد کنند و  اگر ایستادگی و هشیاری ملت ایران نبود فتنه۸۸ مانند کودتا مرداد رقم می خورد.

وی در ادامه با اشاره به بررسی نتایج مذاکرات گفت:دراین برجام اگر اندکی بی دقتی شود و خدای نکرده ما به آمریکا اعتماد کنیم و اگر مسئولی در نظام ما به آمریکا اعتماد کرد همان ضربه ای به نظام وارد میشود که در ۲۸مرداد  سال۳۲به دولت مصدق وارد شد.

ابراهیمی تصریح کرد: بگذاریم برجام روال قانونی خود را طی کند . متاسفانه گاهی اوقات از برخی از مسئولین شنیده میشود که می گویند نیاز به رای مجلس نیست .واقعا چرا بعضی افراد اینقدر خودباخته اند و دلشان لک زده است برای ارتباط با آمریکا .

امام جمعه انار افزود: ۱۲سال ایستادگی در مقابل زیادی خواهی های استکبار اگر در سایه اتحاد و ولایت پذیری مردم نبود آن ها کی می نشستند بر سر میز مذاکره با ایران؟بر این اساس نباید در اعلام نظر نهایی عجله کنیم و واقعا برجام علیرغم نکات بسیار مثبتی که در آن است باید راه های ضربه زدن دشمن به نظام را با توجه به نکات منفی که در برجام است ببنیدیم. بعد از این موضوع هم نباید زودتر از مجلس سنای آمریکا نتایج را اعلام کرد چرا که هیچ اعتمادی به آمریکا نیست و آمریکا بدعهد و کینه توز است.

حجت الاسلام ابراهیمی در پایان از حضور حماسی مردم انار در مراسم با شکوه تشییع شهدای غواص و گمنام تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

 

دیدگاه کاربران

سیاستمدار شنبه 15 آگوست 2015 - 6:04 ق.ظ

چونکه بعضی ارتباط با آمریکا را خوشبختی را می بینند ولی نمی داننند که ارتبا ط با آمریکا بدبخنی را می آورد حتی بدتر از کشور های همسایه می شویم و دیگر هیچ……….

بلوار هشتم محرم شنبه 15 آگوست 2015 - 6:07 ب.ظ

ارتباط خوب زمانی میسر میگردد که طرف مقابل صادق باشد نه دو رو و حقه باز

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی