دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 6 May 2024

فرمانده سپاه انار گفت:خیلی ها بعد از اینکه رهبر معظم انقلاب امسال شعار “دولت و ملت ،همدلی و همزبانی ” را انتخاب کردند حرف از آزادی سران فتنه و توبه حر و اینگونه مسائل را مطرح کردند .خیر ، اینگونه نیست …

IMG_1900

به گزارش انارما ، سرهنگ احمد مرادی زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان انار در مراسم رژه نیروهای مسلح  ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت : کشور ایران به یک کشور تعیین کننده در عرصه های مختلف سیاسی در جهان مبدل شده است لذا دشمن فکر میکرد که میتواند این ملت را به راحتی از پای درآورد و در راه رسیدن به اهدافشان شخصیت های کشور را ترور کردند و اختلافات قومیتی را در کشور به راه انداختند اما وقتی دیدند که این کار های آنها به نتیجه نمرسد نهایتا نسخه ی پایانی آنها جنگ هشت ساله ای بود که بر ما تحمیل کردند.

وی افزود: این جنگ در ظاهر به فرماندهی صدام بود و در باطن چندین کشور به روش های مختلف از جمله پشتیبانی تسلیحاتی و نظامی به جنگ در مقابل ما صف کشیدند و خیلی زود متوجه شدند که نمیتوانند با این جنگ ملت ایران را شکست دهند و  نه تنها  به اهدافشان نرسیدند بلکه به تعبیر امام(ره) جنگ ما تبدیل به یک دانشگاه شد.

سرهنگ مرادی زاده تصریح کرد: بر این اساس دشمن سلاح خود را تغییر داد و فهمید که با ابزار و تجهیزات نظامی نمیتواند در مقابل دین و اعتقادات مردم بایستد و بر این اساس استراتژی دشمن تغییر کرد و به این نتیجه رسیدند که باید بر روی باور های مردم کار کنند.

فرمانده سپاه انار در ادامه با تاکید بر ادامه داشتن عرصه دفاع مقدس گفت: همانگونه که دشمن استراتژی خود را تغییر داد ما نیز باید روش مبارزه خود را  تغییر دهیم و مهم ترین عرصه در شرایط کنونی عرصه اقتصاد مقاومتی است و باید در این عرصه وارد شویم و هرکس بر اساس سهم و توانی که دارد در این عرصه تلاش کند.

وی دومین عرصه را در شرایط کنونی عرصه استکبار ستیزی عنوان کرد و تصریح کرد: برخی امروز در داخل دنبال این هستند که از آمریکا یک چهره محبوب و دلسوز به مردم نشان دهند اما چیزی که ما از آن مغفول ماندیم نقش آمریکا در هشت سال دفاع مقدس می باشد که نیازاست کارشناسان دفاع مقدس در این زمینه روشنگری کنند تا مردم بدانند که کارگردان اصلی جنگ ،  آمریکا بود .

مرادی زاده ادامه داد متاسفانه عده ای به دنبال این هستند که بر باور ها و اذهان عمومی مردم بگونه ای تاثیر گذاری کنند که رفاه ،آسایش و برطرف شدن سایر مشکلات جامعه در گروه ارتباط با آمریکاست و روشنگری در این زمینه وظیفه همه ماست.

فرمانده سپاه انار سومین محور کلیدی را وحدت و مقابله با فتنه عنوان کرد و اظهار داشت: خیلی ها بعد از اینکه رهبر معظم انقلاب امسال شعار “دولت و ملت ،همدلی و همزبانی ” را انتخاب کردند حرف از آزادی سران فتنه و توبه حر و اینگونه مسائل را مطرح کردند .خیر ،  اینگونه نیست وحدت و همزبانی در سایه ی مقام عظمی ولایت و با کسانی است که این نظام را می خواهند نه کسانیکه در پی براندازی این نظام گوش به حرف آمریکا و ایادی غرب هستند.

وی در پایان عرصه ترویج گفتمان رهبری و پرهیز از تحریف گفتمان امام(ره) را چهارمین عرصه عنوان کرد و خاطر نشان کرد: برخی  به دنبال این هستند که از فرمایشات حضرت امام (ره)  امروز دکان باز کنند و یک تحریفی را به نفع خود و جناحشان داشته باشند.  ما در مسیر مقابله با اینها باید روشنگری کنیم و محکم در مقابله تحریفات آنها بایستیم.

انتهای پیام/

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی