دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 6 May 2024

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان انار عنوان کرد: این بازرسان به صورت اکیپ‌های ثابت و سیار در محل شبکه دامپزشکی، سطح شهر و کشتارگاه دام انار مستقر هستند…

احسان منصوری نژاد

به گزارش انارما ، احسان منصوری‌نژاد  گفت: با توجه به فرا رسیدن ماه ذی‌الحجه و عید سعید قربان ضمن تبریک و تهنیت این روز، بازرسان این شبکه در روز عید قربان از ساعت هفت صبح تا ۱۳ ظهر، نظارت بهداشتی و شرعی بر دام‌های قربانی به منظور حفظ سلامت مصرف کنندگان گوشت‌های قربانی و تأمین بهداشت عمومی را به صورت ویژه انجام می‌دهند.

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان انار عنوان کرد: این بازرسان به صورت اکیپ‌های ثابت و سیار در محل شبکه دامپزشکی، سطح شهر و کشتارگاه دام انار مستقر هستند.

منصوری‌نژاد افزود: با هماهنگی‌های انجام شده با شهرداری انار کشتارگاه دام این شهرستان در روز عید سعید قربان در ساعت مذکور آماده ارائه خدمات به صورت رایگان هستند و همچنین محلی در نزدیکی کشتارگاه دام به منظور عرضه دام زنده پیش‌بینی شده تا تمام دام‌های زنده در این مکان عرضه شوند در ضمن شبکه بهداشت و درمان شهرستان انار در این روز همکاری لازم را در زمینه بهداشت عمومی انجام می‌دهد.

وی گفت: توصیه می‌شود، شهروندان به منظور جلوگیری از انتقال بیماری‌های مشترک بین انسان و دام، دام‌های قربانی خود را در کشتارگاه دام انار و زیر نظارت بازرسی بهداشتی و شرعی ذبح کنند.

منصوری تاکید کرد: این شبکه آماده پاسخگویی به سئوالات همشهریان گرامی و هماهنگی‌های لازم به منظور نظارت بهداشتی بر دام‌های قربانی با شماره‌های ۳۴۳۸۲۸۳۰ و ۳۴۳۸۶۶۹۵ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

 

دیدگاه کاربران

ارش67 چهارشنبه 23 سپتامبر 2015 - 2:05 ب.ظ

اقایون لطفا بر کار مرغ فروشی ها هم نظارت کنید …مگه نباید مرغ رو تیکه کرد و چربی هاش رو جدا کرد و بعد وزن کرد و پولشو گرفت چرا این کار انجام نمیشه ….وقتی مرغ میگیری قبل از تیکه کردن وزن میکنن و پولشو حساب میکنن حالا برین ببینین چقد پول اضافه میگیرن…..

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی