دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 6 May 2024

امام جمعه انار گفت:قبل از اینکه این افراد بخواهند حرمت شهدا را بشکنند ما بسیجیان کمر فتنه گری آنها را خواهیم شکست چرا که ما ملتی هستیم که فتنه های متعددی همچون ۷۸ و ۸۸ را تجربه کردیم و از همه آنها سربلند بیرون آمده ایم…

IMG_1918

به گزارش انارما ،حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه انار در مراسم رژه نیرو های مسلح به نقش و جایگاه شهدا در هشت سال دفاع مقدس پرداخت و گفت: این پدران و مادران شهدا بودند که فرزندان خود را برای دفاع از مملکت اسلامی و اسلام از دست دادند.

وی به ادامه راه استکبارستیزی ملت ایران اشاره کرد و گفت: همانگونه که ریاست محترم جمهور در روز های گذشته در مصاحبه با یکی از خبرگزاری های خارجی اعلام کردند کینه ی مردم از دشمنی های آمریکا فراموش نخواهد شد و شعار محوری مرگ بر آمریکا همیشه سرلوحه افتخارات ملت بزرگ ایران است.

ابراهیمی تصریح کرد: ولایت و رهبری از اول انقلاب تا به امروز وحدت ایران اسلامی را ضمانت و حفاظت کرده است و اگر محوریت ولایت نبود در همه دولت های گذشته و دولت فعلی بودند و هستند  افرادی که یک شبه مملکت را بر  باد می دادند .

وی در ادامه به پاسداری از خط امام(ره) تاکید کرد و گفت: خط امام خیمنی(ره) را از صحیفه نور میتوان شناخت . امامی که وصیت کرد انتظار نداشته باشید کسی از خارج بیاید و به شما کمک کند و با اتکا به قدرت های داخلی ، کشور خودتان را بسازید.

امام جمعه انار خطاب به جوانان گفت: باید این روحیه بسیجی و ایثارگری حفظ شود و اگر این روحیه از بین برود آن روز ،روز اول پیروزی دشمن است و  در راه حفظ این روحیه باید به ایثارگران احترام بگذاریم و حریم و حرمت شهدا را حفظ کنیم ، چرا که هستند کسانی که به بهانه های واهی میخواهند حرمت شهدا را بشکنند .

ابراهیمی تصریح کرد: قبل از اینکه این افراد بخواهند حرمت شهدا را بشکنند ما بسیجیان کمر فتنه گری آنها را خواهیم شکست چرا که ما ملتی هستیم که فتنه های متعددی همچون ۷۸ و ۸۸ را تجربه کردیم و از همه آنها سربلند بیرون آمده ایم.

وی در ادامه به خسارت اقتصادی فتنه ۸۸اشاره کرد و خاطر نشان کرد: خسارت اقتصادی که فتنه گران فتنه۸۸ بر گرده این ملت سوارکردند برای هر ایرانی ۴میلیون تومان بود .حالا حرف از توبه حر میزنند ، توبه اینها توبه گرگ است چرا که هنوز که هنوز است اینها با آمریکا ارتباط دارند .مگر همین ففتنه گران نبودند که گفتند تحریم ها را بر علیه ایران زیادتر کنید ،ایران تسلیم میشود.

امام جمعه انار در پایان اظهار داشت: فتنه گران تا زمانیکه توبه واقعی نکنند  از دید ملت ایران به دور هستند و در اندیشه ملت ایران جایی نخواهند داشت.

انتهای پیام/

 

دیدگاه کاربران

حسینی چهارشنبه 23 سپتامبر 2015 - 7:48 ق.ظ

با سلام امام جمعه محترم بنده از خانواده شهدا هستم. رفتارهای خارج از عرف و تحریک دیگران برای ارضا بیکاری خود را کنار بگذارید. مردم مشکلات زیادی دارند اگر برنامه ای برای رفع مشکلات مردم ندارید. شعار ندهید…ستید.

شاهد چهارشنبه 23 سپتامبر 2015 - 2:06 ب.ظ

آقای حسبنی , من از کامنت شما این رو برداشت میکنم که هیچ سنخیتی با شهید و شهادت نداربد , مگر امام جمعه چی گفته که اینطور بی ادبانه نظر میدی , تو باید احترام شهید و شهادت رو حفظ کنی , نه اینکه با کینه و بغض اینگونه با نماینده رهبری صحبت کنی , تصور نکن که مردم تو و امثال تو را که میخواهید آبروی شهیدان رو ببرید و پا روی خون شهیدان بگذارید نمی شناسند, مردم هر که را که بخواهد خود را منتسب با شهید بداند و بزخلاف آرمان شهیدان موضع بگیرد و به نفع فتنه گران قدم بردارد محکوم نموده و تو دهن او میزنند , درود بر شهیدان راستین و و سلام بر امام خمینی و امام خامنه ای و مرگ بر فتنه گران بی شرف,

شکسته شکسته چهارشنبه 23 سپتامبر 2015 - 9:44 ب.ظ

اگر بسیجیها بروند کمر بنده خداهایی که توسط گرانی شکسته مرحمی بگذارندکه با سیلی صورت خود را سرخ نگه داشته و در برابر زن و بچه دارند خجالت می کشند چه تعداد افرادی هستند که کمرشان از پرداخت قسط های وام که از روی ناچاری و آبروی خانواده اش حفظ بشود و بتواند تکه جهیز ه ای یا غبره … بخرد شکسته و بانک هم هر روز سود دیر کرد بگیرد. اگر شما جلوی این کمر شکستن ها رو بگیرید خیلی بهتر است. چه افرادی از خانوادهای آبروداری که کمرشان شکسته و هیچ کس به دادشان نمیرسه . شما بسیجیها باید کمر همت ببندید و جلوی این مواد مخدر را بگیرید که چه کم نیستند که کمر جوانهای ما رو شکسته و افرادی بابت سود موامخدر کمر شان راست تر می شود. اگر این شکست ها درست شود خداوند بخاطر درست شدن این شکست ها کمر فتنه گر ان را می شکند که دیگرنتوانند کمر راست کنند.

حسینی نوه پنج‌شنبه 24 سپتامبر 2015 - 12:36 ب.ظ

با سلام
منظور امام جمعه محترم کدوم اختلاسه؟
بازم غارت بیت المال، بازم دزدی و رشوه دولت دهم؟ بازم اختلاس…
مرحبا به دولت نهم و دهم با اینهمه یاران ….

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی