یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 28 April 2024

برای دسترسی آسان کاربران به آخرین اخبار و تحلیل های به روز و نیز جلوگیری از بروز مشکلات مختلف و پوشش دهی سوژه های سطح شهرستان انار، کانال رسمی سایت خبری انار ما راه اندازی شد…

۱۰۸۴۰۱۵_۵۶۹

با کلیک بر روی لینک کانال ، به جمع مخاطبان سایت خبری انارما ، پایگاه اطلاع رسانی شهرستان انار پیوسته و لحظه به لحظه از مهمترین و به روز ترین اخبار شهرستان انار ،استان کرمان ،ایران و جهان مطلع شوید.

اکنون می توانید برای دریافت اخبار ، به سادگی و رایگان ، عضو کانال انار ما شوید و دوستان و همشهریان خود را نیز به کانال تلگرام انار ما دعوت کنید.

  • برای عضویت روی این لینک کلیک کنید: Anarma_ir@

بعد از ورود به این لینک بر روی دکمه Join Channel کلیک کنید و با فشردن کلید Start/ ورود خود را در این کانال تایید کنید .در صورت فاقد نرم افزار تلگرام می توانید از این اینجا  نرم افزار را بر روی سیستم خود نصب کنید.

همچنین می توانید با کپی لینک”  https://telegram.me/Anarma_ir  “و ارسال آن به دوستان تان آنها را به پایگاه اطلاع رسانی شهرستان انار دعوت کنید.

Telegram

 

Untitled-1

 

Untitled-2انتهای پیام/غ

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی