پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 2 May 2024

، با کمک های مالی خیرین اناری دستگاه موتور برق که بیمارستان انار به آن نیاز مبرم داشت خریداری و در محل بیمارستان نصب شد…

انارما

به گزارش انارما ، با کمک های مالی خیرین اناری دستگاه موتور برق که بیمارستان انار به آن نیاز مبرم داشت با هزینه ای بالغ بر ۵۱میلیون تومان  خریداری و در محل بیمارستان نصب شد.

برجی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان انار در گفت و گو با انارما  ضمن تسلیت جانباختگان حادثه ی منا در خصوص خریداری این موتور برق فت: در راستای کمک خیرین جهت بهسازی واحد ها و زیرساخت های بیمارستان انار با راهنمایی های شیخ علی گنجی در آستانه عید سعید قربان یک دستگاه ژنراتور برق ۱۵۰KVاتوماتیک برای بیمارستان انار خریداری شده است.

وی افزود: یکی از مشکلات اصلی ما واحد دیالیز بود که با حداکثر توان در حال ارائه خدمت می باشد و هنگام قطع برق بیماران دچار مشکل می شدند و ups دستگاه دیالیز تنها برای چنددقیقه فقط برای برگشت و شست و شوی خون جواب می داد که با خرید دستگاه ژنراتور ، این مشکل حل شده است.

برجی در ادامه اظهار داشت:این موتور برق بنام معلمین شهید شهرستان انار (شهیدان سیداحمد صابری، حسین رشیدی،محمد رضاپور و مجید صالحی)نامگذاری و توسط مهندس وحی خریداری و اجرا شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان تصریح کرد: خیرین بزرگوار در بخش های مختلف اعم از ( بهسازی اطاق عمل ،بخش زایمان و زایشگاه ،بخش های بستری بیمارستان فعلی و همچنین در زمینه خرید تجهیزات) نیز کمک های شایانی کرده اند .

وی ابراز امیدواری کرد: بعد از بهسازی بخش های بستری بیماران اطاق عمل نیز راه اندازی شود.

برجی در پایان در خصوص احداث بیمارستان ۳۲تختخوابی شهرستان انار گفت: بعد از کلنگ زنی بیمارستان ، پیمانکار مشخص شده و پروژه در حال سیر مراحل قانونی است که در همین هفته زمین تحویل پیمانکار داده میشود و انشاالله این بیمارستان بعد از حدود ۳سال به بهره برداری میرسد.

۰۳-۶۲۴x416

۰۴-۶۲۴x416

۰۵-۶۲۴x416

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

اناری دوشنبه 5 اکتبر 2015 - 3:51 ب.ظ

حاج آقا گنجی، از شما سپاسگذاریم

ح-ا-ا دوشنبه 5 اکتبر 2015 - 8:27 ب.ظ

تشکر.تشکر
انارمالطفامتنزیر رادرگزارشتان اصلالح نمایید.تشکر
هزینه ی خریداری این بیمارستان

نام و نام خانوادگی دوشنبه 5 اکتبر 2015 - 9:39 ب.ظ

البته با پول مردم خودش چقدر کمک کرده

مهر انار دوشنبه 5 اکتبر 2015 - 9:54 ب.ظ

تشکر از شیخ شهر دست خیرین هم مریزاد

امیر دوشنبه 5 اکتبر 2015 - 10:21 ب.ظ

خدا عمر بدهد به بانیان این کار خیر حالا در هر لباسی هستند خدا خودش بهتر میداند و از نیت همه خبر دارد بخش دیالیز به این کار خیر احتیاج داشت . حالا مبلغ صرف شده چند بوده تا این دستگاه خریدن؟

حسین زاده دوشنبه 5 اکتبر 2015 - 10:59 ب.ظ

تشکر تشکر تشکر تشکر تشکر تشکر از کسانی که کمک کردند

معلم بازنشسته دوشنبه 5 اکتبر 2015 - 11:37 ب.ظ

دستانی که کمک کردند از لبهایی که دعا خواندند خیلی مقدسترند

پرسپولیس دوشنبه 5 اکتبر 2015 - 11:41 ب.ظ

خدایا شکرت که جایی نفس میکشم که هنوز آدم خوب دارد . جمله ای از چارلی چاپلین

شب گرد دوشنبه 5 اکتبر 2015 - 11:53 ب.ظ

تو این زمونه غریب خدایا نگهدار نیکو.کاران گمنام باش سلام به اناریهای نیکوکارگمنام یا امام زاده محمد صالح السلامو علیک

نام و نام خانوادگی سه‌شنبه 6 اکتبر 2015 - 8:27 ق.ظ

خدا خیری به شیخ گنجی بدهدداردزحمت فراوان میکشد اخرهم محکومش میکنندواقعا مگه ماچند تاشیخ اینجوری داریم بیایید قدربدانیم نه نابود کنیم

مطلع انار سه‌شنبه 6 اکتبر 2015 - 12:50 ب.ظ

من خبر دقیق دارم چند نفر مخالف سرسخت کمپین هستند که هم توشون اناری وجود دارد و هم غیر اناری ولی متاسفانه اناری میانشون بیشتر است دارن مرتب علیه شیخ جو سازی میکنند خدا عمرشون بدهد خودشان کاری نمیکنند یکی هم که کار میکنه نمیتوانند ببینند میگن چرا؟

بهاابادی سه‌شنبه 6 اکتبر 2015 - 12:56 ب.ظ

به قول یکی از دوستان حدود هشت سالش را من یاد میدم که قراره برای بیمارستان موتور برق بخرند حالا هم که یکی پیدا شده کمک جمع کرده خریده ببینیم ما اناریها کاری میکنیم که پشیمانش کنیم یا نه ؟ انصاف مثقالی چنده ؟

ذوالفقاری سه‌شنبه 6 اکتبر 2015 - 1:02 ب.ظ

چرا موتور برق را به اسم شهیدان بزرگوار معلم گذاشتند؟ علت مخصوصی داشته یا همینطوری این اسم را روش گذاشتند؟ اگر امکان دارد از دکتر برجی سوال کنید خبر رسانی کنید .

محمد رضا سه‌شنبه 6 اکتبر 2015 - 4:26 ب.ظ

تشکر از دکتر برجی و همکارانشان تشکر از همه خیران موتور برق برای بیمارستان خیلی خیلی لازمه

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی