دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 29 April 2024

در آستانه ماه محرم ماه عزای حسینی، آیین استقبال از محرم با حضور مردم مؤمن و حسینی شهرستان انار برگزار می‌شود.

اعلام زمان برگزاری مرسم پیشوار محرم

به گزارش انارما حجت الاسلام حسن منتظری  رئیس اداره تبلیغات اسلامی انار با اشاره بهفرارسیدن ماه محرم اظهار داشت: در آستانه ماه محرم ماه عزای سیدالشهداء(ع) امسال نیز همچون سال های قبل ،آئین استقبال از محرم با حضور هیئات مذهبی و به ویژه عزیزانی که مسئولیت نواختن طبل و سنج های هیئت های مذهبی را بر عهده دارند برگزار می شود.

وی در ادامه افزود:این مراسم روز سه شنبه ساعت ۱۴:۳۰ از مقابل حوزه علمیه ولی عصر(عج)آغاز و با عبور از بلوار شهید مطهری ،میدان بسیج،خیابان امام ،خیابان شریعتی ،میدان ولیعصر و به امامزاده محمد صالح ختم می شود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی انار تصریح کرد:این مراسم با مداحی مداحان اهل بیت(ع)و حضور اقشار مختلف مردم همراه خواهد بود؛لذا شایسته است از همه جوانان،نوجوانان و عزیزانی که این مراسم را با آوردن اسبها و شترها در قالب کاروان حسینی همراهی می کنند تقدیر و تشکر به عمل آید و همچنین از نیروی انتظامی که هر سال در ایجاد نظم و امنیت این کاروان همکاری می کنند تشکر و قدردانی می گردد.
انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی