پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 2 May 2024

شهرستان انار از شهرستان های نمونه در جمع آوری زکات مستحبی در استان کرمان می باشد و تاکنون خدمات فراوانی در امور خیریه توسط ستاد زکات صورت پذیرفته است…

IMG_2826

به گزارش انارما ، در حاشیه جلسه هماهنگی آمرین زکات شهرستان انار حجت الاسلام ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار انارما گفت: شهرستان انار  از شهرستان های نمونه در جمع آوری زکات مستحبی در استان کرمان می باشد و در همین راستا از سال ۹۲ که ستاد زکات شهرستان انار تشکیل گردیده است تاکنون خدمات فراوانی در امور خیریه توسط ستاد زکات صورت پذیرفته است. .

ابراهیمی افزود: این کمک ها بیشتر در بخش کمک به خانواده های نیازمند مانند توزیع ۱۱۰جهیزیه کالاهای اساسی بین زوج های جوان نیازمند بوده است .

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به برداشت محصول پسته و علاقه مردم شهرستان انار به پرداخت زکات مستحبی جلسه ی هماهنگی آمرین زکات شهرستان انار تشکیل و تصمیمات مقتضی جهت جمع آوری زکات شهرستان انار اخذ گردید و در پایان جلسه احکام آمرین زکات توسط امام جمعه به آنها اهدا گردید.

مسئول ستاد زکات شهرستان انار در پایان اظهار داشت:کلیه زکات جمع آوری شده در همان محل پرداخت زکات هزینه می گردد .

IMG_2824

IMG_2825

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی