سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tuesday 30 April 2024

امام جمعه انار گفت:قطعا تخطی از دغدغه های رهبر معظم انقلاب در خصوص برجام برخورد ملت بصیر و صبور ایران را در پی خواهد داشت…

IMG_8109

به گزارش انارما ، امام جمعه شهرستان انار در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به نامه مقام معظم رهبری خطاب به رئیس جمهور گفت:مرقومه شریفه رهبر معظم  انقلاب بسیاری از ابهامات برجام را روشن ساخت چرا که نگرانی های ایشان ، همان نگرانی هایی است که دلسوزان نظام بارها وبارها بیان کردند و متاسفانه مورد حمله رسانه های مدعی حمایت از دولت و تعدادی از مسئولین دولتی از جمله شخص رئیس جمهور قرار گرفتند .

حجت الاسلام ابراهیمی اظهار داشت: مقام معظم رهبری در این نامه فرمودند که برجام دارای نقاط ابهام و ضعف های ساختاری و موارد متعددی است که در صورت فقدان مراقبت دقیق و لحظه به لحظه، می تواند به خسارت های بزرگی برای حال و آینده ی کشور منتهی شود.

خطیب نمازجمعه انار با اشاره به اینکه دولتمردان مواظب باشند از ساده اندیشی در اعتماد به آمریکا بپرهیزند تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند دولت ایالت آمریکا در قضیه ی هسته ای و نه در هیچ مسأله ی دیگری، در برابر ایران، رویکردی جز خصومت و اخلال، در پیش نگرفته است و در آینده هم بعید است جز این روش عمل کند.

اظهارات رئیس جمهور آمریکا در دو نامه به این جانب، مبنی بر این که قصد براندازی جمهوری اسلامی را ندارد، خیلی زود با طرفداری اش از فتنه های داخلی و کمک مالی به معارضان جمهوری اسلامی، خلاف واقع از آب درآمد و تهدیدهای صریح وی به حمله نظامی و حتی هسته ای که می تواند به کیفرخواست مبسوطی علیه وی در دادگاه های بین المللی منتهی شود پرده از نیت واقعی سران آمریکا برداشت.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری با توجه به ریاکاری و بد عهدی آمریکا در عمل به تعهداتش فرمودند لازم است تضمین های قوی و کافی برای جلوگیری از تخلف طرف های مقابل، تدارک شود که ازجمله ی آن، اعلام کتبی رئیس جمهور آمریکا و اتحادیه ی اروپا مبنی بر لغو تحریم ها است.در اعلام اتحادیه ی اروپا و رئیس جمهور آمریکا باید تصریح شود که این تحریم ها به کلی برداشته شده است. هرگونه اظهاری مبنی بر این که ساختار تحریم ها باقی خواهد ماند، به منزله ی نقض برجام است.

در ادامه حجت الاسلام ابراهیمی خاطر نشان کرد:نامه حضرت آقا نشان داد حساسیت ها و نگرانی های منتقدین بجا بوده و از طرفی مظلومیت منتقدین برجام را نشان داد چون رسانه های وابسته به دولت و تعدادی از دولتمردان در جسارت به منتقدین کوتاهی نکردند چه خوب است از منتقدین عذرخواهی کنند.

وی  در ادامه پیرامون برجام گفت: دولت باید دغدغه های مقام معظم رهبری و نگرانی های ایشان را سرلوحه اجرای برجام قرار دهد و قطعا تخطی از آن برخورد ملت بصیر و صبور ایران را در پی خواهد داشت.

امام جمعه انار با بیان دو هدف مرموزی که آمریکا در شرایط پسابرجام دنبال خواهد کرد گفت:نفوذ در داخل ایران و حضور محوری در منطقه و کوتاه کردن نقش ایران در معادلات منطقه ای و بین المللی از اهداف آمریکا است که باید مد نظر مسئولین ما باشد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی