دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 29 April 2024

فتاحی ماجرای موسسه مولی الموحدین کرمان را بسیار گسترده خواند و گفت: افرادی که در پشت صحنه اصلاح طلبان برای انتخابات کرمان هستند دارای همین پول ها می باشند. …

فتاحی نماینده مردم شهربابک

به گزارش انارما ، حسین فتاحی نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با بابک آنلاین؛ در واکنش به سخنان ۲ نفر از نمایندگان مجلس در دانشگاه شهید باهنر کرمان، قانون گذاری های مجلس را تاکنون خوب دانست و گفت: زمانی که قانونی در مجلس تصویب وسپس توسط شورای نگهبان تایید می شود به وسیله رییس مجلس شورای اسلامی جهت اجرا به دولت ابلاغ می گردد و اجرا قانون ها هیچ ربطی به مجلس ندارد.

وی افزود: یکی از وظایف نمایندگان مجلس نظارت بر دستگاهای اجرایی جهت اجرای صحیح قانون می باشد و یکی از علل سوال از وزرا و بعضا استیضاح آنها عدم اجرای قانون است. اما گاهی اوقات دولتی ها و طرفداران آنها جوسازی و ابراز نگرانی می کنند.

نماینده شهربابک تصریح کرد: برخی افراد برای اینکه مجلس کنونی را با وجود عدم هیچ گونه سیاسی کاری در امورات؛  مورد هدف قرار دهند از هر گونه تهمت و دروغ دریغ نمی کنند. لذا گفته های مطرح شده از سوی این دو نماینده صحت ندارد و ۱۰۰ درصد دروغ است

وی اظهار داشت: برجام با وجود اینکه خیلی مشکل داشت ظرف مدت ۲۰ دقیقه توسط مجلس تصویب شد که این خود نشان می دهد مجلس کنونی معتدل ترین مجلس است و بیشترین و بهترین کمکها را در زمینه های مختلف به دولت کرده است.

فتاحی  گفت: این دونماینده همانند برخی نمایندگان دیگر انتظار عبور چشم بسته مجلس از برجام و دیگر کارها را داشتند تا بتوانند مملکت را به دست آمریکایی ها دهند. بنابراین چنین حرف ها را مطرح می کنند.

وی افزود:اصلاح طلبان مجلس به وظایف خود که نسبت به انجام آنها تعهد داده و قسم خورده اند عمل نکرده و فقط سیاسی کاری می کنند و به دنبال رعایت حق و حقوق ملت ایران نیستند.

نماینده شهربابک درباره هجمه  زیاد مخالفین به مجلس کنونی گفت: این مجلس اصول گراتر و ولایی تر نسبت به مجالس گذشته است. لذا قصد دارند با زدن این نمایندگان و تنها کردن ولایت؛ مجلسی مانند مجلس ششم به وجود آورند.

وی فتنه را به عنوان خط قرمز اصلاح طلبان ندانست و تصریح کرد: اصلاح طلبان و دولتی ها فتنه را اصلا نمی پذیرند و فتنه را به عنوان خط قرمز نمی دانند. شورای نگهبان باید با تمام قدرت در برابر فتنه گران ایستادگی نماید و افرادی که در فتنه نقش داشته اند را به هیچ عنوان تایید نکند.

فتاحی ماجرای موسسه مولی الموحدین کرمان را بسیار گسترده خواند و گفت: افرادی که در پشت صحنه اصلاح طلبان برای انتخابات کرمان هستند دارای همین پول ها می باشند.

وی افزود: مجلس کنونی نمی تواند پرونده موسسه مولی الموحدین را پیگیری نماید.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

نام و نام خانوادگی دوشنبه 9 نوامبر 2015 - 7:29 ق.ظ

خبر ویژه
علی لاریجانی:
هرکسی که نظر مخالف داشت منحرف نیست / این غلط است که افراد را به خاطر اختلاف نظر خائن بنامیم / تحمل کم، ضد مردم سالاری است / حرف زدن ها علیه یکدیگر باعث دشمنی می شود

نام و نام خانوادگی دوشنبه 9 نوامبر 2015 - 7:47 ق.ظ

رابطه قدرت و ثروت در ایران در همه دولتها وجود داشته است احمدی نژاد هم دانشگاه آزاد و سایر مراکز ثروت را از دست رقبا خارج کرد و حالا هم نوبت جریان رقیب است. اما مردم می مانند مسائل و مشکلاتشان….

علی دوشنبه 9 نوامبر 2015 - 8:24 ق.ظ

اول اینکه در فرمایشات جناب آقای قتاحی تناقض وجود دارد یک جا گفته این مجلس معتدلترین مجلس است و جای دیگر گفته این مجلس اصولگراترین مجلس است ما اخر نفهمیدیم کدومه این وری است یا اونوری
دوم اینکه آیا شما آقایان که نمی توانید قدرت را رها کنید قبول دارید جریان انحراف را و جریان قهر یازده روزه را یا فقط می خواهید از فتنه به عنوان چماق استفاده کنید

ح-ا-ا دوشنبه 9 نوامبر 2015 - 9:21 ق.ظ

برخی افراد برای اینکه مجلس کنونی را با وجود عدم هیچ گونه سیاسی کاری !!!!!!!!!در امورات؛ مورد هدف قرار دهند!!!!!!!شماگفتیدومردم باورکردند.
احمدی نژاد هم دانشگاه آزاد و سایر مراکز ثروت را از دست رقبا خارج کرد و حالا هم نوبت جریان رقیب است. اما مردم می مانند مسائل و مشکلاتشان….

شفیع زاده دوشنبه 9 نوامبر 2015 - 9:31 ب.ظ

بیچاره مردم …….مثل همیشه

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی