دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 29 April 2024

با ورود یک سامانه بارشی فعال به کشور، دیار کریمان از بارش بهره مند می شوند که به موجب آن آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها نیز دور از انتظار نمی باشد. …

سیل در  منوجان

به گزارش انارما به نقل از  آرمان کرمان به نقل از روابط عمومی سازمان هواشناسی کشور، احد وظبفه، مدیریت پیش‌بینی و هشدار این سازمانبا اشاره به فعالیت سامانه بارشی در غرب کشور گفت: بخش جنوبی این سامانه امشب از جنوب وارد می شود و از سه شنبه تا پنج شنبه در جنوب و جنوب شرق کشور موجب شکل گیری فعالیت های شدید تندری شده و در نقاط جنوبی کرمان گاهی با رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید خواهد بود.

مدیریت پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی تصریح کرد: در روز سه شنبه به سبب بارش شدید و رگباری باران، رعدوبرق و وزش باد در نیمه غربی کرمان و هرمزگان احتمال آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها وجود دارد.

مدیریت پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی در خصوص نحوه بارش در روز چهارشنبه گفت: در این روز بارش ها محدود به جنوب شرق کشور، شرق خلیج فارس و تنگه هرمز خواهد بود و با توجه به بارش شدید و رگباری باران، رعدوبرق و وزش باد شدید در جنوب کرمان احتمال آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها را به دنبال خواهد داشت.

این مسئول خاطر نشان کرد: روزهای سه شنبه و چهارشنبه خلیج فارس و تنگه هرمز به سبب وزش باد شدید مواج و طوفانی پیش بینی می شود.

در اثر بارش شدید باران همراه با رعد وبرق در منوجان موجب آبگرفتگی معابر عمومی، طغیان رودخانه ها و سیلابی شدن مسیلها شد.

گفتنی است این بارندگی به علت طغیان شدید رودخانه های فصلی موجب انسداد جاده مواصلاتی توحید آباد،حسین آباد و محمد آباد با مرکز شهر منوجان شد.

یادآوری می شود تا صبح امروز میزان بارندگی درشهرستان منوجان به ۲۷میلیمترگزارش شده است.

1

2

۷۲۰۱۰۸۷۳۶_۴۳۲۶۵

5

88
۷۷۷

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

یچه انار سه‌شنبه 10 نوامبر 2015 - 9:41 ق.ظ

انار هم بناس سیل بیاد

اهان سه‌شنبه 10 نوامبر 2015 - 3:07 ب.ظ

اری

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی