دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 29 April 2024

علوی در واکنش به انتشار عکسی از وی در کنار رئیس دولت اصلاحات، آن را اتفاقی و مختص به یکی از مجالس عزاداری اباعبداالله الحسین دانست…

علوی

به گزارش انارما به نقل از داشجو، حجت‌الاسلام علوی در حاشیه نشست خبری صبح امروز (سه شنبه) با بیان اینکه هر ساله به لطف خدا توفیق داشتم که در جلسات متعددی از مجالس عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) که در ایام عاشورا و تاسوعا برگزار می‌شود شرکت کنم یادآورشد: امسال نیز در هیئت‌های زیادی از زاهدان و تهران توفیق شرکت پیدا کردم و در یکی از این برنامه‌ها حضور این جانب با حضور افرادی دیگر همزمان گردید که صرفا یک اتفاق بود.

 

وی ادامه داد: این مراسم، مراسم عزاداری عمومی بود و بر خلاف تصورات بعضی از رسانه ها تنها یک جلسه عزاداری بود و نه میهمانان خاصی داشت و نه برنامه دیگری و نه گفت‌و گویی باافراد حاضر داشتم.

 

علوی تاکید کرد: در این جلسه با من سلام و احوال پرسی کردند و به حکم وجوب شرعی پاسخ دادم و پاسخی که داده شد پاسخی مختصر بود.

 

این سخنان وزیر اطلاعات تایید کننده‌ی تحلیلی است که پیش‌تر برخی رسانه‌ها و تحلیل‌گران سیاسی درخصوص عدم اطلاع علوی از حضور یکی از سران فتنه در این مجلس؛ منتشر کرده و انتشار عکس از این مراسم را زمینه‌چینی برخی اعضای بدسابقه‌ی حزب کارگزاران از جمله غلامحسین کرباسچی (مفسد اقتصادی معروف) برای قرار دادن وزیر اطلاعات در عمل انجام شده دانسته بودند. اگرچه نقد پیشین دوستداران انقلاب به جناب علوی همچنان به جای خود باقی است که لازم است شخصیتی در جایگاه وزیر اطلاعات نسبت به انتخاب مکان‌های حضورش با دقت و هوشمندی بیشتری اقدام کند تا بهانه‌ای به دست فتنه‌گران و منافقان داده نشود.

 

اگرچه اشاره‌ی وزیر اطلاعات به اتفاقی بودن دیدارش با این فرد فتنه‌گر یادآور دیدار اتفاقی ظریف و رئیس جمهور آمریکا بوده و نشان می‌دهد که آمار رویدادهای اتفاقی در دولت تدبیر و امید روز به روز در حال افزایش است.

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی