جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 3 May 2024

در لحظه قرائت نامه عطا احمدی ناگهان برق مراسم قطع شد که یکی از حضار گفت وقتی بدون رضایت مراسم می گیرید این چنین می شود جمعی از مردم و مسئولان در اعتراض به این حرکت مراسم را ترک کردند. …

انارما۲

به گزارش انارما به نقل از  آرمان کرمان ، آیین نکوداشت عطا احمدی خیر بزرگ مدرسه‌ساز که با حضور گسترده مردم و مسئولین که به منظور تجلیل از جایگاه والای این خیر بزرگ کرمانی آمده بودند، در دانشگاه فرهنگیان آموزش و پرورش استان کرمان  برگزار شد.

در این مراسم محمد مهدی زاهدی و محمدرضا پورابراهیمی نمایندگان مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام مهدی عرب پور مدیرکل تبلیغات اسلامی، دادخدا سالاری دادستان عمومی و انقلاب کرمان، علیرضا رزم حسینی استاندار ، محمد میرزایی رییس شورای اصلاح طلبان استان کرمان محسن جلال پور رئیس اتاق بازرگانی ایران و تعدادی از مسئولان دولت اصلاحات حضور داشتند.

اما برگزاری این مراسم با حاشیه های نیز همراه بود

مدیر مسئول روزنامه اطلاعات یکی از سخنرانان این همایش بود که از فرصت این آیین نکوداشت در راستای اهداف سیاسی فتنه‌گران استفاده کرد و نامه‌ی یکی از سران فتنه را قرائت کرد.

سخنران ویژه این مراسم سید محمود دعایی بود که در ابتدای این مراسم وی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خواندند! که وی آن را تکذیب کرد.

وی در ادامه پیام هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصحلت نظام را قرائت کرد سپس در حالی که سعی می کرد خود را گریان نشان دهد پیام یکی از سران فتنه را برای حضار خواند.

تعدادی از حضار جلسه در هنگام قرائت پیام این فرد فتنه گر بدون توجه به ایام عزای حسینی با صوت و کف اقدام به حرمت شکنی کردند.

در لحظه قرائت نامه عطا احمدی ناگهان برق مراسم قطع شد که یکی از حضار گفت وقتی بدون رضایت مراسم می گیرید این چنین می شود. جمعی از مردم و مسئولان در اعتراض به این حرکت، زاهدی نماینده مردم کرمان در مجلس، امام جمعه موقت کرمان و جمعی از مسئولان همایش را ترک کردند.

انارما۱

هجرت نیوز درباره این مراسم می نویسد: این خیّر مدرسه‌ساز به دور از سیاسی کاری، مراسم تجلیل از خود را تحریم کرد و در آن حضور نیافت، و دست اندرکاران، مراسمی را برگزار کردند که محوریت مراسم غایب بود.

گویا کرمان به حیاط خلوت فتنه‌گران تبدیل شده و شاهدیم که پیام یک فتنه گر در چنین مراسمی قرائت می‌شود، ظاهراً کرمان در قبح‌زدایی از عوامل، محکومین و عناصر فتنه پیشتاز است.

و آنچه برای برگزارکنندگان مهم است، همین قبح‌زدایی است وگرنه همایشی که شخص مورد تجلیل؛ آنرا تحریم کرده و حضور نیافته، چه جایگاهی برای برگزاری دارد؟

واکنش دکتر پورابراهیمی به قرائت پیام یکی از سران فتنه در مراسم بزرگداشت عطا احمدی

دکتر پورابراهیمی پس از ترک جلسه تقدیر از عطا احمدی با ابراز تاسف از حاشیه سازی سیاسی انجام شده در این جلسه از اقدام غیرمنتظره حجت الاسلام دعایی در قرائت پیام یکی از سران فتنه در این همایش انتقاد کرد .

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جایگاه حجت الاسلام دعایی به عنوان نماینده ولی فقیه در موسسه اطلاعات و سوابق ایشان در دوستی و ارتباط با رهبر معظم انقلاب گفت :حاشیه سازی و قرائت نامه یکی از سران فتنه و مطرح کردن آنها آن هم با توجه به مواضع شفاف رهبر معظم انقلاب در خصوص جریان فتنه جفا به رهبری میباشد .
دکتر پورابراهیمی در ادامه افزود اشتباه گرفتن جلسه تجلیل از معلمی فداکار وعاشق که فارغ از تمامی بازیهای سیاسی با تمام وجود در خدمت فرهنگ اسلامی جامعه بوده است با متینگ سیاسی توسط حجت الاسلام دعایی را اقدامی شایسته نمیدانم و احترام به مقام بزرگ عطااحمدی باعث عدم بروز واکنش های سنگین به این اقدام خارج از چهارچوب آقای دعایی توسط حاضرین در جلسه و اکتفا به خروج از جلسه شد.
نماینده مردم کرمان با یادآوری این مطلب که مردم با بصیرت ایران اسلامی با توجه به بیانات رهبری انقلاب جریان فتنه را به خوبی شناخته و منزوی کرده است گفت مطمئنم هرگونه اقدامی برای احیاء جریان فتنه و بازگرداندن آنها به فضای سیاسی کشور و زمینه سازی برای نفوذ دشمنان انقلاب با بصیرت و درایت مردم انقلابی استان کرمان و کشور عقیم خواهد ماند و فتنه گران و فتنه دوستان به اهداف ناپاک خود نمی رسند.

اعتراض به فتنه توسط خیرین

دکتر محمد مهدی زاهدی رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی نمره ۲۰ در خصوص حاشیه های مراسم صبح امروز گفت:متاسفانه در این مراسم شاهد قرائت نامه یکی از سران فتنه بودیم که هیچ ربطی به این مراسم نداشت. با قرائت این نامه مراسم به سمت و سوی سیاسی کشیده شد همین امر سبب اعتراض خیرین و پیشکسوتان حاضر در جلسه شد.

با بررسی بیشتر متوجه شدیم عطا احمدی خیر مدرسه سازی که این مراسم برای تجلیل از او برگزار شده بود در اعتراض به استفاده از منابع دولتی حاضر به حضور در مراسم نشد و جای خالی ایشان تعجب همگان را برانگیخت.

انارما۲

مراسمی که پیش از این عطا احمدی از برگزاری آن به شدت اظهار نارضایتی کرده بود و از آن به عنوان برنامه‌ای اسراف‌کارانه که در راستای بهره‌برداری سلیقه‌ای و حیف و میل بیت‌المال صورت می‌گیرد، یاد کرده بود.

این خیر مدرسه‌ساز خطاب به دعایی نوشته است: استدعا دارم برنامه مرا قیچی کنند و اجازه بدهند بنده در ته ماندهٔ عمرم بیشتر به مردم خدمت نمایم و بتوانم حقوقی را که از مردم محروم و فداکار گرفته و می‌گیرم، حلال کنم و به همان سادگی عطا خداحافظی کنم و محض رضای خدا شما را به ابوالفضل(ع) بفرمایید، این جریان بیهوده را قطع کنند.

با احترام عطا احمدی ۱/۸/۹۴

انارما۴

انارما۳

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

شهروند دوشنبه 23 نوامبر 2015 - 10:54 ق.ظ

چی بود چی شد.من که نفهمیدم موضوع چی بوده که اینقدرشلوغش کردید

اصلاحات دوشنبه 23 نوامبر 2015 - 9:47 ب.ظ

کور شود انکه نتواند دییییییید

حسینیه بالا پاسکاه سه‌شنبه 24 نوامبر 2015 - 12:15 ق.ظ

نمیدونم علت چیه همینکه کلمه اصلاحات رو میشنوم کلماتی مثل ضعف ، ترس ، نوکری ، مزدوری ، خیانت ، بی حیایی ، سوء استفاده ، بی دینی ، بی تقوایی ، بی حالی ، تنبلی ، بلبشو ، سوء تدبیر ، آمریکاجون ، انگلیس جون ، آلمان جون ، اینتلیجنس سرویس ، CIA ، MIX ، MOSSAD ، ساواک ، موسوی ، کروبی ، خاتمی ، مرعشی ، مهدی هاشمی ، فائزه ، ساندویچی ، سکه طلا ، زندان اوین و و و به ذهنم خطور میکنه

حسینیه ثارالله سه‌شنبه 24 نوامبر 2015 - 12:18 ق.ظ

خانم کینتون در فتنه ۸۸ : ما اصلاح طلبان دوستانمون در ایران را تنها نمیگذاریم

حسینیه بالا پاسکاه سه‌شنبه 24 نوامبر 2015 - 12:33 ق.ظ

مرکز اسناد انقلاب اسلامی – پژوهشگر : بیژن ذبیحی
بیگانگان یار دیرین تندروها در جبهه اصلاحات
۱- آمریکا و حمایت از اصلاح طلبان: …..
۲-پارلمان اروپا و حمایت از تحصن کنندگان اصلاح طلب : …….
۳- حمایت انگلیس از نمایندگان رد صلاحیت شده اصلاح طلب : …….
۴- حمایت فرانسه از نمایندگان رد صلاحیت شده اصلاح طلب : ……..
۵- گروه دوستی پارلمان ایران و ایتالیا : ………
مراجعه کنید به لینک : http://irdc.ir/fa/content/6230/print.aspx

حسینیه محله پایین سه‌شنبه 24 نوامبر 2015 - 2:39 ق.ظ

مرگ بر فتنه گر
مرگ بر آمریکا
مرگ بر اسرائیل
مرگ بر انگلیس

نام و نام خانوادگی سه‌شنبه 24 نوامبر 2015 - 7:31 ق.ظ

مرگ بر مخالفان تفکر امام خمینی

نام و نام خانوادگی سه‌شنبه 24 نوامبر 2015 - 8:20 ق.ظ

لایــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــک

نام و نام خانوادگی سه‌شنبه 24 نوامبر 2015 - 1:40 ب.ظ

خجالت داره.همه جا دنبال سو استفاده هستند.از مراسمات ترحیم گرفته تا به اصطلاح تجلیل از این و آن.
وباید دستمریزاد گفت به این خیر مدرسه ساز فهیم و با اخلاص.خدا برکت بدهد به زندگی این دنیا و آن دنیایش.

سعید سه‌شنبه 24 نوامبر 2015 - 4:23 ب.ظ

کاش حسینیه بالا پاسکاه عزیز توضیح میدادی جریان ساندوچی چیست همه کلماتی که به ذهن شما خطور میکنه معادل همان اصلاح طلبی امروزی است ساندویچی رو توضیح بدهید

رضا چهارشنبه 25 نوامبر 2015 - 11:52 ق.ظ

این حاشیه ها فقط به خاطر سیاسی بودن بعضی از مسئولاندانشگاه خصوصا ریاست استانی دانشگاه فرهنگیان بوده همیشه حاشیه ساز است

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی