جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 3 May 2024

منتظری در پایان فرا رسیدن هفته مبارک بسیج را به همه بسیجیان سرافراز شهرستان انار تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد با تکیه بر تفکر والای بسیج در هر عرصه‌ای که در نظام اسلامی عهده‌دار مسئولیت هستند…

پیام تبریک امام جمعه شهربابک

به گزارش انارما ،حجت الاسلام منتظری رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان انار  در پیامی به بمناسبت هفته بسیج گفت:بسیج نهالی بود که امام راحل با دیدگاه بلند و دور اندیش خود بعد از پیروزی انقلاب اسلامی آن را در نظام اسلامی غرص کردند و امروز آن نهال بعد از گذشت سال‌ها به شجره‌ای طیبه تبدیل شده است که در عرصه‌های مختلف به تاثیرگذاری پرداخت و بسیجیان امروز در جای جای میهن اسلامی منشا خیرات و خدمات بسیاری برای مردم هستند.

وی افزود: بسیجیان مخلص بلند همتانی هستند که در سایه ایمان و اخلاص لباس جهاد در عرصه‌های مختلف را بر تن کرده‌اند و به دور از وسوسه‌های نفسانی و دنیوی در صف مجاهدان فی‌سبیل‌الله قرار گرفتند و روزی در عرصه دفاع از میهن به ایثارگری و مجاهدت پرداختند و امروز در عرصه خدمت نقشی بی‌بدیل را ایفا می‌کنند و این حیات طیبه برای همیشه در تاریخ ایران جاری و ساری خواهد بود.

منتظری در پایان فرا رسیدن هفته مبارک بسیج را به همه بسیجیان سرافراز شهرستان انار تبریک گفت  و ابراز امیدواری کرد با تکیه بر تفکر والای بسیج در هر عرصه‌ای که در نظام اسلامی عهده‌دار مسئولیت هستند با عمل به وظیفه و پیروی از آرمان‌های امام خمینی(ره) و عمل به فرمایشات مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای در مسیر اعتلای نظام بکوشند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی