دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 6 May 2024

نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس گفت:اگر روحی آلوده شود هر باطلی را قبول خواهد کرد…

IMG_7747

به گزارش انارما ، حسین آذین نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی در یادواره شهدای دانش آموز شهرستان انار خطاب به دانش آموزان گفت: دوره ای که شما جوانان در آن هستید دوره ای بسیار حساس است چرا که در این دوره فضیلت ها در فرد شکل میگیرد و اگر در این دوران دقت نشود انسان ممکن است دچار آسیب هایی فراوانی شود.

وی افزود: این دوران انقدر حساس است که مخاطب هجمه بسیاری از رسانه ها جوانان و نوجوانان هستند و حتی می بینیم که رهبر معظم انقلاب نامه دوم خود را خطاب به جوانان و نوجوانان غرب می نویسند که از روحی پاک برخوردارند و حق را بهتر میپذیرند.

حسین آذین اظهار داشت: مسیر دشواری پیش روی جوانان است و پاک بودن جوانان در دورانی که ۲۰۳ماهواره تلویزیونی در ۱۵۹مدار در حال فعالیت است و در ایران ۸۶۰۰شبکه تلویزیونی قابل دریافت است و بیش از ۲۸۰میلیون صفحه در اینترنت میلیاردها عکس و مطلب مستهجن در خود دارد و اینترنت را به جهانی از فساد تبدیل کرده است جوانان مسیر دشواری را پیش رو دارند چرا که همه هدف این فضای مجازی جوانان و نوجوانان هستند.

وی افزود:  اگر توانستند ذهن و قلب جوان را تسخیر بکنند احتیاج به جنگ نظامی است و اگر روحی آلوده شود هر باطلی را قبول خواهد کرد.

نماینده مردم انار در مجلس با اشاره به پروژه نفوذ دشمن در کشور گفت: آن زمان با جنگ نظامی دشمن سعی در نفوذ در کشور داشت که موفق نشد اما امروزه از طرق مختلف سعی در نفوذ در عرصه های فرهنگی نظامی ،سیاسی و عرصه های دیگر دارد و ما باید هواسمان باشد که در پازل دشمن نیفتیم.

وی  تصریح کرد: امروز دشمن از طریق برجام و مسائل دیکر همانگونه که خودشان گفته اند قصدشان نفوذ است و مشکلشان با ما یقینا مسائل هسته ای نیست  .

آذین در پایان خاطر نشان کرد: عامل اقتدار کشور پیشرفت های تکنولوزیک کشور هست اما مهم تر از این عامل ،عامل معنویت است و  اگر ما تمامی این پیشرفت ها را داشته باشیم اما جوانان ما  با معنویت فاصله بگیرند به زودی مثل آنها خواهیم شد.

انتهای پیام/

 

 

 

دیدگاه کاربران

نام و نام خانوادگی سه‌شنبه 1 دسامبر 2015 - 7:23 ق.ظ

ما نیازی به دشمن نداریم خودمان اینقدر دروغ به مردم گفته ایم واینقدر بد عمل کرده ایم که حرف دشمن را براحتی قبول میکنند

سبز سه‌شنبه 1 دسامبر 2015 - 7:33 ق.ظ

اری درس میگه دشمن در زمان احمدی نژاد در ایران نفوذ کرد واو را بوجود اورد وهمه دینا را علیه ما شوراند و بزگترین اختلاسها هم د زمان او بوجود امد بزگتر ین نفوذ دشمن وجود امدن احمدی نژاد وکه در برابر مقام معظم رهبری ۱۱روز قهر و ایستادگی کرد و بزرگترین اختلاسها که باعث میشه مردام از مسولان بی اعتماد بشند …به اینها میگن نفوذ….

نام و نام خانوادگی سه‌شنبه 1 دسامبر 2015 - 8:14 ق.ظ

اقای نماینده حرف شما درست چرا جوانان و نوجوانان میرن سمت این ، چون بیکارن دلگرم درس و تحصیل و کار نیستن من یکیش لیسانس و بالای ۲۰۰ نفر لیسانس و فوق لیسانس در چه دانشگاه معتبر کشور درس خوندن میشناسم ولی بیکارن یا پارتی بازی و سهمیه نداشته باشی میشی بیکار زحمتت بی ثمر میری پا دستان یا قلیون میکشی فکر و ناراحتی زیاد خودتو سرگرم ماهواره یا شبکه اجتماعی و رفتن سمت اینجور کار اگه جوانان دل گرم کار و اینده شغلی خوب باشند تحصیلات ارزش پیدا میکنه جوانان هم سر زنده هست دیگه سرگرم زندگی هستن حالا هزار عکس و فیلم باشه چون امکان ازدواج دارن کار دارن دیگه نمیرن دنبال خلاف نمیرن دنبال ناموس مردم چون میگن این کار ادمهای بیکار و الافه

شهروند سه‌شنبه 1 دسامبر 2015 - 12:40 ب.ظ

راست وگل گفتی.هیچ سیری به فکرگرسنه وهیچ باکاری به فکربیکارنیست.متاسفانه پول وپارتی وسرکیسه باز ، روزگارمردم وجوانان راسیاه وتباه کرده.اینچنین است که جوان الاف ی پیشنهاد ناجورکه بهش داده میشه میگه باداباد.از اینی که هست بدترکه نمیشه .بخداجوونهای ما ازمادرکه زاییده میشن ناخلف وبدنیستند.

نام و نام خانوادگی سه‌شنبه 1 دسامبر 2015 - 11:35 ب.ظ

به اقای اذین بگید چرا وقت خودت رومیفروختی به نمایندگان دیگه پس چراکاندید شدی واقعأ جای تاسف داره

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی