دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 6 May 2024

اخیرا در روستای گلشن انار تابلوی بانک کشاورزی بالا رفته است که راه اندازی این بانک در گلشن مغایر با تعهداتی است که مسئولین محلی گلستان ،گلشن و مسئولین بانک کشاورزی در استان کرمان داده اند…

IMG_8267

به گزارش انارما ، اخیرا در روستای گلشن انار تابلوی بانک کشاورزی بالا رفته است که راه اندازی این بانک در گلشن مغایر با تعهداتی است که مسئولین محلی گلستان ،گلشن و مسئولین بانک کشاورزی در استان کرمان داده اند.

موضوع از این قرار است که اولین درخواست برای راه اندازی بانک کشاورزی در روستای گلستان اوایل سال ۸۹ اعلام میشود که طی نامه ای که به امضای اعضای شوراهای روستاهای گلستان ،صفائیه ، گلشن و نصرت آباد می رسد از “ریبع پور” مدیر وقت بانک کشاورزی استان کرمان خواسته میشود با توجه به موقعیت جغرافیایی روستای گلستان و قرار گرفتن در بین روستاهای صفائیه ،گلشن ،جمشیدآباد ، نصرت آباد و رسول آباد و همچنین درآمد سالیانه منطقه و با توجه به جمعیت منطقه بانک کشاورزی در روستای گلستان راه اندازی شود.

در تاریخ ۵اسفند ۸۹ در جلسه ای که در محل دهیاری روستای گلشن با حضور فرماندار وقت انار(مجید اعتمادی ) ، بخشدار مرکزی (حسین علیزاده) و اعضای شورای روستای گلشن و اعضای شورای روستای گلستان برگزار میشود مصوباتی مورد موافقت حضار جلسه قرار میگیرد که مهم ترین مصوبه این جلسه “تاسیس بانک کشاورزی در روستای گلستان انار ” می باشد که این مصوبه به امضای تمامی حاضرین جلسه می رسد.

در ادامه پیگیری ها برای تحقق این موضوع ، جلسه ای  در تاریخ ۲۴دی ماه سال ۹۳ با حضور اعضای شوراهای روستاهای گلشن ،گلستان ،صفائیه و نصرت آباد  با موضوع ارتقا ۴روستای مذکور به شهر با محوریت روستای گلشن برگزار میشود که یکی از شروط قبول کردن شورای گلستان برای اینکه این کار با محوریت گلشن انجام شود اینست که بانک کشاورزی در روستای گلستان انار با توجه به تعهدات قبلی صورت گرفته راه اندازی شود .

بنا بر این راه اندازی بانک کشاورزی در گلستان با استناد به صورت جلسه ای که در تاریخ ۵اسفند۸۹برگزار شده بود مورد موافقت و امضای اعضای این ۴روستا قرار میگیرد.

حال بعد از گذشت ۱۱ماه از این جلسه و در یک اقدامی مغایر با تعهدات صورت گرفته تابلوی بانک کشاورزی بالای یکی از ساختمان ها در روستای گلشن نصب شده است که این موضوع نارضایتی مردم روستای گلستان را به همراه داشته است.

مردم این روستا خواهان این هستند که با توجه به قرار داشتن چندین بانک در گلشن این بانک بر طبق توافق صورت گرفته در گلستان که فاصله چندانی تا گلشن ندارد  احداث شود .

لازم بذکر است مردم روستای گلستان همواره از اول انقلاب تاکنون مشارکت همه جانبه ای  در امور سیاسی همچون انتخابات و عمرانی همچون آسفالت و زیرسازی شهری داشته اند.

در پایان امید است مسئولین شهرستانی و آقای پورنجاتی رئیس بانک کشاورزی استان کرمان پیگیر این موضوع و راه اندازی این بانک در گلستان باشند چرا که با توجه به توافقات صورت گرفته راه اندازی بانک کشاورزی در روستای گلستان یقینا برای مردم و از طرفی بانک کشاورزی مرقوم به صرفه خواهد بود.

تصاویری از نامه هایی که در خصوص راه اندازی این بانک مورد توافق و امضای اعضای شوراها و مسئولین انار رسیده است:

IMG_8250

IMG_8255

IMG_8253

بالا رفتن تابلو بانک کشاورزی در روستای گلشن ، اقدامی که در روز های گذشته شکل گرفته:

IMG_8278

آسفالت و ساخت میدان در روستای گلستان با مشارکت مالی مردم منطقه:

IMG_8258

IMG_8267

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه کاربران

گلستانی پنج‌شنبه 3 دسامبر 2015 - 2:01 ب.ظ

به ضرر خودتونه اگه نیاین سرمایه ای که توی گلستان هست هیجا نیست

عجیب پنج‌شنبه 3 دسامبر 2015 - 3:20 ب.ظ

الان یعنی تابلو بانک رو تو گلشن نصب کردن؟؟؟؟

ناشناس پنج‌شنبه 3 دسامبر 2015 - 5:45 ب.ظ

صبرکن ببینم الان مگه گلشن شهر شده ک شما میخواید اون توافق اجرایی بشه

نام و نام خانوادگی پنج‌شنبه 3 دسامبر 2015 - 6:57 ب.ظ

گلستان همون فلکه تو روستاشون افتتا ح کردن براشون کفایت میکنه…

نام و نام خانوادگی پنج‌شنبه 3 دسامبر 2015 - 9:46 ب.ظ

و مکروا و مکر الله و الله خیر الماکرین

نام و نام خانوادگی پنج‌شنبه 3 دسامبر 2015 - 9:56 ب.ظ

سلام.((و مکروا و مکر الله و الله خیر الماکرین))ال عمران ۵۴
کاش مسئولین تصمیم گیرنده بر این اقدام بیشتر اندیشه می کردند. واعضاء شوراها که نمایندگان منتخب مردمند بر قول و وعده خود پایدار بودند.امیدوارم که این اقدام باعث کینه و دشمنی بین مردم روستاها نشود.
مسجد ضرار در صدر اسلام که پیامبر(ص) به عنوان حاکم اسلامی دستور به ویران کردن ان دادند چیزی جز دورویی و نفاق و کینه نبود.فاعتبروا یا اولی الالباب
((والذین اتخذوا مسجدا ضرارا و کفرا و تفریقا بین المومنین)) التوبه ۱۰۷

عاقل جمعه 4 دسامبر 2015 - 1:02 ب.ظ

بجه بازی نیس که هرجایی رسیدن بانک بزنن جون پول دارن ن جمعیتی داره ن یک سامتمان بانک داره

وای جمعه 4 دسامبر 2015 - 3:17 ب.ظ

بانک کشاورزی انار همه ی سپرده و سرمایه اش از گلشنی هاس…اجازه نمیدن که…چقد پاداش و وام میگیرن

ناشناس جمعه 4 دسامبر 2015 - 4:53 ب.ظ

منظورتون اینه که صورتجلسه های شوراها ی محترم چهار روستا با امضای فرماندار محترم و بخشدار محترم تمامش بچه بازیست.لطفا مودب باشید. وشمایی هم که فرمودید سپرده و سرمایه بانک کشاورزی انار از گلشنی هاست .فکر کنم تایید نامه شورا توسط فرماندار و بخشدار محترم ارتباطی با نظر شما ندارد.

بیطرف جمعه 4 دسامبر 2015 - 7:39 ب.ظ

تا جایی که من میدونم مردم این دو روستا هیچ وقت چشم دیدن همدیگه رو نداشتن حالا هم با ساختمان یک بانک مشکلات حل نمیشه مسؤلین بانک کشاورزی هم فکر میکنند که کجا بانک افتتاح کنند سرمایه بیشتری جذب میکنند

خخخخخ پنج‌شنبه 10 دسامبر 2015 - 7:00 ق.ظ

میشه شما ها نظر ندین شاید نظرا تون به کارتون بیاید

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی