دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 6 May 2024

امام جمعه انار گفت:همین سهل انگاری آقایان اصلاحات باعث شکل گرفتن آن تحریم های شدید که هزاران میلیارد دلار خسارت بر اقتصاد مملکت وارد کرد شد…

امام جمعه انار
به گزارش  انارما ، حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه شهرستان انار در خطبه اول نماز جمعه پیرامون تقوی الهی با اشاره به بی نیازی خداوند از اعمال بندگان گفت: ما اگر یقین کنیم که خداوند نیازی به اعمال ما ندارد و گناه گنه کاران آسیب و ضرری به خداوند نمی زنند گرفتار عجب و غرور در اعمال نمیشویم .عجب و غرور چاه و پرتگاه بسیار خطرناکی است که چه بسیاری از بندگان خدا را به فنا و نیستی از عالم عبودیت و بندگی خدا گرفتار ساخته است.
خطیب نماز جمعه سپس به آیه شریفه لا اکراه فی الدین اشاره کرد و گفت بعضی در بیان مفهوم این آیه شریفه و برداشت از آن دچار خطا شده اند و در بی مبالاتی و بی قیدی خود و دیگران به احکام دین به این آیه استناد می کنند و می گویند اجباری در دین نیست در حالی که این آیه می گوید غیر مسلمانی را نمی توان مجبور به پذیرش دین اسلام کرد اما مسلمانی که دین اسلام را پذیرفته است باید به قوانین و مقررات آن پایبند باشد.

حجت الاسلام ابراهیمی  در خطبه دوم با تقدیر و تشکر از حضور کم پرشور مردم انار در مراسم اربعین جسینی در امامزاده محمدصالح(ع) گفت:دوربین ها زیبایی های این حضور کم نظیر را به تصویر کشیدند و این مراسم در شبکه های داخلی و حتی خارجی نیز بازتاب داشت.

وی افزود: حضور کم نظیر مردم انار در مراسم اربعین در سال های گذشته و امسال  را میتوان اینگونه ارزیایی کرد که به گونه ای مردم انار بنیانگذار پرشور برگزار شدن مراسم اربعین در شهر های مختلف و همچنین بازتاب آن در شبکه های تلویزیونی  هستند.

امام جمعه انار با اشاره به ۱۹ آذر روز دانشجو و بیان علت نام گذاری این روز گفت :دانشگاه یک محیط مقدس علمی است و هیچ کسی حق ندارد اهداف و اغراض شخصی و حزبی خودش را در دانشگاه دنبال کند ، دانشگاه و دانشجو نباید آلوده به کنسرت های موسیقی و اردوهای مختلط شود .مقام معظم رهبری در دیدار با جمعی از اساتید و روسای دانشگاه ها فرمودند ؛بعضی کار فرهنگی در دانشگاه را با کنسرت و اردوهای مختلط اشتباه گرفته اند.
وی با استناد به سخنان مقام معظم رهبری گفت : نمی توان به بهانه ی اینکه می خواهیم دانشجو شاد باشد او را به ورطه فساد و گناه کشاند اگر می خواهید دانشجو شاد باشد آینده شغلی او را تآمین کنید مگر غربی ها با برداشتن فاصله ی بین زنان و مردان چه چیزی جز به فساد کشیدن آن ها به دست آوردن. آیا با برداشتن حجاب و فاصله بین زن و مرد هوس بازی ها در جوامع غربی تمام شد ؟ نه تنها تمام نشد بلکه غربی ها به جایی رسیدند که دیگر جنس مخالف اقناعشان نمی کند وبه سراغ هم جنس رفتند .

ابراهیمی ادامه داد: بنا به گفته جیمی کارتر رئیس جمهر اسبق آمریکا خرید و فروش سالیانه ۱۰۰ هزار دختر در جامعه آمریکا نتیجه کدام سیاست غلط است نتیجه همین جامعه باز و مختلط و بی بندوبار زن و مرد در آمریکاست .
مقام معظم رهبری فرمودند دانشگاه نباید نردبان غرب باشد ، دشمن در تلاش برای تغیر تفکر دانشجو و دانشگاه است . روسای دانشگاه نباید جوانان دارای احساس عزت به نفس و متدین را منزوی و بایکوت کنند و فضای دانشگاه را در اختیار افراد بی مبالات و بی قید قرار داد .
امام جمعه انار  در پایان  با اشاره به گزارش مدیر کل آژانس بین المللی اتمی اظهار امیدواری کرد که پرونده پی ام دی کشور در شورای امنیت برای همیشه بسته شود .

وی خاطر نشان کرد:پی ام دی یا همان مطالعات ادعایی که بهانه ای شده است برای تحریم و فشار علیه ملت ما به خاطر بی دقتی و بی مبالاتی دولت اصلاحات علیه ما گشوده شد آقایان در دولت اصلاحات با وارد کردن چند سانتریفیوژ دست دوم و آلوده به تشعشعات اتمی از پاکستان و نصب آن در مراکز هسته ای خودمان باعث به وجود آمدن این فضای اتهام بر علیه ما شدند و متاسفانه گرفتار دسیسه سرویس های جاسوسی آمریکا و اسرائیل شدند و باعث شکل گرفتن آن تحریم های شدید  که هزاران میلیارد دلار خسارت بر اقتصاد مملکت وارد کرد  شدند.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

رضایی شنبه 5 دسامبر 2015 - 11:55 ق.ظ

با سلام خداوند شر این اصلاح طلبان رو به خودشون برگرداند

نام و نام خانوادگی شنبه 5 دسامبر 2015 - 2:43 ب.ظ

حضرت علی (ع) می فرماید فاصله بین حق و باطل چهار انگشت است یعنی فاصله بین گوش و چشم(یعنی بین دیدن و شنیدن)

نام و نام خانوادگی شنبه 5 دسامبر 2015 - 3:40 ب.ظ

متاسفم برای امام جمعه ای که راحت تهمت میزنه ودر صورتی که ادعا دارن ومیگن تهمت نزنید به کسی دروغ نبندید.تو دوره اصول گرایان چقد اختلاس شد چقد دزدی شد باید همه رو جمع ببندیم؟تو هر دولت وهردوره ای خوب وبد بودند.ما ایرانیا کی میخواییم دست از این کارامون برداریم.حالا سازمان انرژی اتمی گفته صلح آمیزه ما خودمون بیایم بگیم اینجوری.واقعا جای تامل داره

..... شنبه 5 دسامبر 2015 - 10:52 ب.ظ

اقای مام جمعه زمان دولت اصولگرایان چیکارکردن برامون چیه نمی تونین ببینین دولت اصلاح طلب کشوروازاین وضعیتی داره دربیاره؟؟؟؟؟

نام و نام خانوادگی یکشنبه 6 دسامبر 2015 - 10:18 ق.ظ

خیلی خوبا در آورده که البته پدر مملکت رو

نام و نام خانوادگی یکشنبه 6 دسامبر 2015 - 11:28 ق.ظ

چطور توافق و برجام که در این دولت رخ داد دستاورد تمام دولتها و انقلاب تلقی می شود ولی وارد شدن چندسانترفیوژ که در اوایل دوران هسته ایی ایران و بدون اطلاع و با دسیسه غرب وارد کشور شد مختص دولت اصلاحات شده است.
زنده باد ایران و ایرانی و رهبرم سیدعلی.
بااین سخنان …که از این جمعه تا آن جمعه دچار تغییر رنگ می شود فقط و فقط باعث سردرگمی مردم و نهایتاً دلزدگی آنها از این مراسم می گردید.شخصاً حاضرم ۱۰نفر از بهترین جوانان را نام ببرم که دیگر بسیار کمرنگ حاضر و یا اصلا در نماز جمعه حاضر نمی شوند.
خوبست در این نمازجمعه اشاره ایی هم به پیاده روی جناب مرتضوی می نمودید.
خوب بود مانند تشریح دادگاه هاشمی، دادگاه بابک زنجانی را هم تشریح می کردید البته نه باصدای بلند و یکطرفه (سربازیش در دوران سازندگی بوده)!!!!خخخ
خواهش میکنم از لباس و جایگاه پیغمبر اسلام صحیح استفاده نمایید.
حسینه محله بالا+پایین+بالاپاسگاه+صدرآباد+ثارالله و جمعی از بستگان، لطفا توجیح نمایید!!!!

حسینیه محله بالا یکشنبه 6 دسامبر 2015 - 12:27 ب.ظ

عزیز چرا از روشنگری امام جمعه محترم عصبانی میشی خود اصلاحاتیون قبول دارند این اشتباه رو مرتکب شدند تو چرا خون خودت رو بخاطر اونها آلوده میکنی بی خیال اصلاحات شو اصلاحات یعنی تسلیم یعنی سازش یعنی ذلت یعنی کدخدا

نام و نام خانوادگی یکشنبه 6 دسامبر 2015 - 12:35 ب.ظ

برادر محترم آدمی باید خیلی رذل باشه تا حاضر بشه به امام جمعه جسارت کنه مواظب باش اصلاح طلبا غیر از جیب خودشون به کس دیگری خدمت نمیکنند آنچه ایشان فرمودند واقعیتی است که اصلاح طلبای آمریکایی خودشون قبول دارند

حسینیه محله بالا یکشنبه 6 دسامبر 2015 - 12:40 ب.ظ

این همه مردم صاحب منزل شدند در همین انار مسکن هنرمندان مسکن فرهنگیان مسکن بسیجیان مسکن بهزیستی وامهای فروان مسکن فقط گوشه ای از خدمات دولت سابق است اما دولت حاج حسن رکود رکود رکود

نام و نام خانوادگی یکشنبه 6 دسامبر 2015 - 6:35 ب.ظ

و رذلتر کسیه که انتقاد یه نفر رو پای رذلت میگذاره..پیامبر معزز از مردم میخواستند او را نقد کنند اونوقت امام جمعه که جا خود داره..متاسفم برای شما که معنی رذل رو نمیدونید و به راحتی این صفت رو نثار بندکان خدا می کنید.

نام و نام خانوادگی یکشنبه 6 دسامبر 2015 - 6:36 ب.ظ

ممنون از توجیح ماستمالی گونه ات.

نام و نام خانوادگی یکشنبه 6 دسامبر 2015 - 6:37 ب.ظ

تاجمعه دیگه و خطبه ایی دیگر..??

سبز یکشنبه 6 دسامبر 2015 - 8:45 ب.ظ

…تهمتهای انتخاباتی شروع شد

نام و نام خانوادگی یکشنبه 6 دسامبر 2015 - 10:14 ب.ظ

همون کسایی که صاحب خونه شدن الان تو قسط وامشون موندن،آخه این چه خدمتی بوده که باعث شده هم بانکو رو درآستانه ورشکستگی ببره هم وام گیرنده تو قسطش بمونه.رذل کسیه که به اسم دین واسلام مردمو گول بزنه.رذل کسی که به اسم عدل علی عدالت رو زیر پا میزاره.رذل کسیه که از عقاید مردم سواستفاده میکنه.بریدو دست از این حرفهاو کاراتون بردارید.ریش و چاپلوسی بس است

پوپولیس دوشنبه 7 دسامبر 2015 - 8:58 ق.ظ

هنر تملق نزد ایرانیان است وبس.
دوست عزیزی ک چاپلوسی رو در ریش ومحاسن و…. تملق میدونی در این دولت ویا هر دولت پیشینه ای که وجود داشت و از به بعد وجود دارد اگر هر موردی هست رک باید گفت و باید پذیرفت ک بعضی از کارها به اشتباه انجام شد.مشکل ما اینه اگر متملق نباشیم افرادی خشک و سرد نشون داده ایم.باید خود را اصلاح کرد نه دیگران را به ظاهر قضاوت کرد.حال ریش و محاسن دارد و یا شیش تیغ میزند.

حسینیه مح دوشنبه 7 دسامبر 2015 - 11:24 ب.ظ

پروفسور برو از اونا که خونه دار شدند بپرس بفهم که بعید میدونم بخواهی بفهمی

نام و نام خانوادگی سه‌شنبه 8 دسامبر 2015 - 10:25 ق.ظ

نیاز به پرسو جو نیست.وقتی قسط ندن سود وامشون تصاعدی میره بالا.خیلیا الان دچار این مشکل شدن خییییلیییا.زمینو ارزون کردن به اسم مسکن مهرکه بتونن زمین خواری رو شروع کنن بعد به قیمت…بفروشن.به فکر من وتو نبودن.*سر در گریبانو بیهوده در افلاکیم*

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی