دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 6 May 2024

خبرگزاری فارس از یزد نوشت:یک مرد میانسال مهریزی به نام محمود گل در حین کار در یکی از واحدهای صنعتی شهرستان انار به قتل رسید…

خبرگزاری فارس

به گزارش انارمافارس از یزد نوشت: یک مرد میانسال مهریزی به نام محمود گل در حین کار در یکی از واحدهای صنعتی شهرستان انار به قتل رسید.

این مرد چند روز گذشته با پیشنهاد عوامل واحد تولیدی سیم و کابل پیشرو انار برای تعمیر سیستم گرمایشی به شهرستان انار می‌رود و در حین کار به قتل می‌رسد.

مقتول پس از انتقال به بیمارستان مجیبیان یزد و چند روز بستری عمل جراحی در نهایت جان خود را از دست می‌دهد و پنج فرزند این خانواده با این اقدام جنایتکارانه بی‌سرپرست می‌شوند.

در حالی که یک سایت محلی در شهر انار بر اساس اطلاعات اشتباه و نادرست علت قتل را خودکشی اعلام کرده است، به گفته فرزندان این مرحوم، مقتول پس از حادثه به پزشک خود، گرفتن چشم و دست‌ها توسط دو نفر و شکنجه کردن را علت حادثه عنوان می‌کند و پس از فوت وی نیز پزشک قانونی پس از بررسی‌های لازم، قتل عمد را دلیل اصلی حادثه اعلام می‌کند.

نماینده مردم مهریز در مجلس شورای اسلامی نیز در مراسم ختم مقتول که با حضور باشکوه مردم شهر دارالولایه مهریز در مسجد چهارده معصوم برگزار شد، با محکوم کردن این جنایت از مسئولان شهرستان انار خواستار پیگیری مجدانه این قتل عمد و دستگیری متهمان این پرونده شد.

حجت‌الاسلام دخیل‌عباس زارع‌زاده به تدین، مظلومیت و اخلاص مقتول اشاره کرد و خدمت به خانواده شهید زارع و خدمات فراوان به مساجد محل را از اعمال نیک و باقیات الصالحات وی برشمرد.

به گزارش فارس، مرحوم محمود گل، داماد خانواده شهید زارع و عموی شهیدان محمدحسن و حبیب‌الله گل و یکی از خادمان مسجد چهارده معصوم مهریز بود که به نیک‌نامی و تدین در شهر مهریز از وی یاد می‌شود.

انتهای پیام/

 

دیدگاه کاربران

نیاز شنبه 5 دسامبر 2015 - 7:12 ب.ظ

این کارها کار ادم عاقله خدایش

نام و نام خانوادگی شنبه 5 دسامبر 2015 - 7:22 ب.ظ

خدا بیامرزتش. ما شنیدیم میگن دوربین ها چیزی نشون نداده. مقتول رفته… حالا اونجا چ اتفاقی بهش افتاده خدا میداند. بعدم ب اورژانس با پا خودش رفته!!!! مگه میشه

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی