دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 6 May 2024

قادری یکی از مدیران داخلی کارخانه سیم و کابل پیشرو انار گفت:تمامی موارد مرتبط با حادثه از جمله دوربین ها از سوی مراجع قضای در دست بررسی است…

کارخانه کابل

به گزارش انارما ، قادری یکی از مدیران داخلی کارخانه سیم و کابل پیشرو انار در گفت و گو با خبرنگار انارما با رد ادعای قطعی بودن وقوع قتل عمدی در کارخانه کابل پیشرو انار گفت: پرونده فوت یکی از کارگران کارخانه کابل انار از سوی مراجع قضایی و انتظامی در دست بررسی است و تا آنجایی که بنده اطلاع دارم هنوز رای بصورت قطعی در خصوص این پرونده اعلام نشده است.

وی در پاسخ به اینکه آیا دوربین های مداربسته کارخانه مورد مشکوکی ثبت کرده اند یا خیر گفت: تمامی موارد مرتبط با حادثه از جمله دوربین ها از سوی مراجع قضای در دست بررسی است و بنده از محتوای فیلم های دوربین های مداربسته اطلاعی ندارم.

لازم بذکر است خبرگزاری فارس از یزد طی خبر مدعی شد:مرد مهریزی در کارخانه کابل انار به قتل رسیدکه این موضوع هنوز از سوی هیچ مرجع قضایی تایید نشده است.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی