دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 6 May 2024

امروز شیراز مقدس رنگ‌وبو و حال‌وهوای ویژه‌ای به خود گرفته و دریای عظیم مردمی بار دیگر عشق به شهادت را برای جهانیان به نمایش گذاشته است…

انارما۳۰

به گزارش انارما ، بعد از گذشت ۱۰ روز از ورود کاروان ۹۴ شهید گمنام با نام شاهدان بصیر به استان فارس، صبح امروز سومین حرم اهل بیت (ع)، میزبان شهدا بود.

کاروان ۹۴ شهید گمنام که با علم «مقابله با نفوذ» به استان فارس وارد شدند و این استان را غرق حماسه های حضور و عطر معطر شهدا کردند، امروز با استقبال رسمی نظامی از دروازه قرآن شیراز وارد سومین حرم اهل بیت علیه السلام شدند.

یگان های موتور سوار با بیش از ۴۰۰ موتور سوار، کاروان شاهدان بصیر را از دورازه قرآن تا میدان شهدا شیراز تشییع کردند و پیکر مطهر ۹۴ شهید گمنام  بالاخره بعد از ۱۰ روز انتظار به میان مردم شیراز رسید.

با استقبال بی نظیر مردم سومین حرم اهل بیت علیه السلام از ساعات ابتدایی صبح امروز، تریلی های حامل شهدای گمنام در میدان شهدا زمین گیر شدند تا شیراز تمام قد در مقابل عظمت و بزرگی شهدا سر تعظیم فرود آورد.

حضور اقشار مختلف مردم، دانش آموزان، دانشجویان؛ پیر و جوان، زن و مردم با تیپ و قیافه های متفاوت این حضور مردمی را پر رنگ تر کرده است.

گریه های، اشک های شوق، زیارت ها، ارادت های از صمیم قلب و خبردار های نظامی با عشق و احساس به وفور می توان در مسیر استقبال به نظاره نشست.

امروز بازار نوشته ها و درد و دل های با شهدا، امضا روی تابوت شهدا و عکس های سلفی با پیکر مطهر شهدا نیز گرم است؛ سلفی هایی که عاشق ها به معشوق ها رسیده اند و با عکس سلفی های دیگر تفاوت زیادی دارد.

از نکات زیبا و قشنگ دیگر استقبال از کاروان ۹۴ شاهد بصیر در استان فارس، پیکر مطهر شش شهید گمنام در تابوت های شیشه ای حمل می شود تا مردم حماسه ساز شیراز با چشم دیگر پیکر مطهر این ۶ شهید گمنام را، زیارت کنند.

منبع تصاویر :خبرگزاری ها

براش مشاهده در اندازه اصلی روی عکس مورد نظر کلیک کنید:

 

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

م - ا جمعه 22 ژانویه 2016 - 11:50 ب.ظ

خدایا تو را به حق این شهیدان و همه شهیدان راه اسلام ما را و من را به راه راست هدایت فرما ، آمین یا رب العالمین

اناری شنبه 23 ژانویه 2016 - 7:17 ق.ظ

آقای سردبیر
این خبر چه ربطی به سایت انارما و شهرستان انار دارد؟؟؟
یعنی تو انار دیگه خبر نیست؟؟؟؟!!!

نام و نام خانوادگی شنبه 23 ژانویه 2016 - 11:08 ق.ظ

ترغیب مردم انار به شرکت در نظرسنجی مربوط به استاندار شیراز چ ربطی به شهرستان انار داره؟؟؟؟؟؟؟؟ یعنی تو انار دیگه خبر نیست؟؟؟؟؟؟؟؟

نام و نام خانوادگی دوشنبه 25 ژانویه 2016 - 10:30 ق.ظ

کاش به اندازه جو عقل داشتی شهید مال ایران نه انار آیا انار جز ایران نیست

نام و نام خانوادگی دوشنبه 25 ژانویه 2016 - 10:31 ق.ظ

دروغ نگو بی ریشه اناری هیچ وقت از شهدا جدا نمیشود

نام و نام خانوادگی دوشنبه 25 ژانویه 2016 - 10:33 ق.ظ

بله اگر زن من هم با پارتی ونفوذ در دولت کریمه تدبیر به استانداری شیراز می رفت شهدا را فدای استاندار می کردم

gadidi سه‌شنبه 7 نوامبر 2017 - 10:18 ب.ظ

سلام ای دو شهید خوش اومدین سلام من هم به ارباب برسونید بگید من هم مخواهم…….بیام😊

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی