یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 5 May 2024

عکس زیر مربوط به سال ۱۳۶۴ و در زورخانه قدیمی شهیدان انارکی محمدی می باشد که در آن حجت الاسلام منتظری در حال قرائت قرآن ایستاده و احمد میرزایی دوربین بدست بر روی زمین سمت چپ تصویر نشسته است…

انارما عکس از سال۶۴

به گزارش انارما ، عکس زیر مربوط به سال ۱۳۶۴ و در زورخانه قدیمی شهیدان انارکی محمدی می باشد که در آن حجت الاسلام منتظری مسئول سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان انار در حال قرائت قرآن و احمد میرزایی رئیس شورای شهرستان دوربین بدست بر روی زمین سمت چپ تصویر نشسته است.

مرشد : علی مرشد رفسنجانی است که پشت ضرب  نشسته است و سایر افراد در عکس به ترتیب از سمت راست از بالا :قدمعلی صیادی ، حاج جواد خراسانی و آقای رضایی ،نفر چهارم و پسری که کنار مرشد نشسته (شناخته نشده) و نفر پنجم آقای حاج علی محمدی سکان دار ورزش زورخانه ای شهرستان انار هستند که سمت راست آقای منتظری ایستاده است.

انارما عکس از سال۶۴

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

خوش نظر , یکشنبه 24 ژانویه 2016 - 5:46 ق.ظ

این دو کنار ایستادن .یکی جواد خراسانی و دیگری علی رضایی.معروف به علی مصیب

نام و نام خانوادگی یکشنبه 24 ژانویه 2016 - 8:59 ق.ظ

واااای خدای من چقدپیرشدن!!!!!

نام و نام خانوادگی یکشنبه 24 ژانویه 2016 - 1:58 ب.ظ

عکسهای قدیمی به آدم جون میده

نام و نام خانوادگی یکشنبه 24 ژانویه 2016 - 7:20 ب.ظ

بنشین بر لب جوی و گذر عمر ببین , دنیا چه زود میگذرد و عمرها کفاف نمی دهد پس بیایید دست به دست هم نهیم ز مهر , میهن خویش را کنیم آباد , سعی کنیم به هم مهربان باشیم و دلها را از زنگار کینه ها و کدورتها پاک کنیم . خداوند مهربان مهربانان را دوست دارد. از عزیزان انار ما به جهت این تصویر پر خاطره ممنون و سپاسگزاریم .

almas یکشنبه 24 ژانویه 2016 - 9:40 ب.ظ

خخخخخخ اقای میرزایی

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی