یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 5 May 2024

فرماندار انار گفت: در اجرای برنامه های دهه فجر مسئولان باید مراقب باشند تا از برنامه های دهه فجر سوء استفاده انتخاباتی نشود و در این بین تلاش برای حضور حداکثری برای انتخاب افراد اصلح از نیازهای فعلی انقلاب اسلامی ایران است…

IMG_8072

به گزارش انارما ،  جلسه هماهنگی برگزاری مراسمات دهه فجر شهرستان انار باحضور فرماندار، ائمه جمعه انار و امین شهر،ائمه جماعات مساجد شهرستان ،بخشدار ،دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاها،مسئولین پایگاه های مقاومت بسیج و دیگر مسئولین مربوطه  در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

در این جلسه حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه انار با اشاره به اهمیت هرچه باشکوه تر برگزار شدن جشنها و مراسمات دهه فجر گفت: انقلاب اسلامی نعمتی بزرگ بود برای نه تنها ملت ما بلکه برای ملل اسلامی .

وی افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی به جایگاهی رسیدیم که ایران اسلامی نقطه امید کشورهای اسلامی و حتی ملل مستضعف جهان است و مایه افتخار جهان تشیع می باشد که این جز عنایت پروردگار نیست.

امام جمعه انار همچنین تاکید کرد باید مسئولین مربوطه جهت پاسداری از این انقلاب و خون شهدا با برنامه ریزی به بهترین نحو ایام الله دهه مبارک فجر را گرامی داشته و این روزها را که یادآور عظمت این انقلاب است را به بهترین نحو و مثل سالهای اولیه انقلاب و بصورت باشکوه تکریم نموده و گرامی بداریم.

خادمی فرماندار انار نیز در این جلسه با اشاره به نقش رهبری و جایگاه ولایت در پیروزی انقلاب اسلامی افزود : ولایت و رهبری یکی از اساسی ترین عوامل در پیروزی انقلاب اسلامی است که باید در حفاظت از آن کوشا و همواره پیرو این راه باشیم تا از توطئه های دشمنان در امان بمانیم.

فرماندار انار افزود: هرچه برنامه های دهه فجر مردمی تر باشد شور و شعف بیشتری در بین مردم ایجاد می کند.

وی همچنین با اشاره به انتخابات پیش رو اضافه کرد: در اجرای برنامه های دهه فجر مسئولان باید مراقب باشند تا از برنامه های دهه فجر سوء استفاده انتخاباتی نشود و در این بین تلاش برای حضور حداکثری برای انتخاب افراد اصلح از نیازهای فعلی انقلاب اسلامی ایران است.

فرماندار انار در ادامه با بیان گزارشی مختصر از اقداماتی که تاکنون در روستاها و در سطح شهرستان شده است گفت: امسال نیز همزمان با سراسر کشور و به مناسبت سی هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی طرح هایی مد نظر می باشد که به امید خدا در دهه فجر کلنگ زنی و افتتاح خواهد شد.

فرماندار انار همچنین از دهیاران و مسئولین شوراها خواست تا با هماهنگی امام جماعت مساجد،مسئولین پایگاه های بسیج و هیئت امناء مساجد روستاها برنامه های فرهنگی و مراسم ویژه ای برای این روزها برنامه ریزی نمایند و مسئولین شهرستان نیز در این مراسم شرکت خواهند نمود.

در ادامه ائمه محترم جمعه و جماعات مساجد ،دهیاران و حضار در جلسه با بیان دیدگاه های خود در خصوص هرچه باشکوه تر برگزار شدن مراسم دهه فجر و همچنین راهپیمایی ۲۲ بهمن در سطح شهرستان پرداختند و پیرامون آن با تبادل نظر و اتخاذ تصمیم شد.

ائمه جمعه انارما

ائمه جمعه۳

ائمه جمعه ۲

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی