یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 5 May 2024

فرمانده انتظامی رفسنجان گفت: یک دستگاه خودرو پراید که در جاده رفسنجان – کرمان واژگون شده بود، همه سرنشینان آن به صورت بلعی تریاک همراه داشتند…

کشف خودروی حامل تریاک در رفسنجان

به گزارش انارما به نقل از روراستی،  سرهنگ عباسی با تشریح چگونگی کشف بیش از۱۷ کیلو گرم تریاک در شهرستان رفسنجان افزود: این میزان طی دو عملیات جداگانه کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر رفسنجان پس از اطلاع شخصی در یکی از روستاهای اطراف رفسنجان مبنی بر اینکه فردی در این روستا اقدام به فروش عمده مواد مخدر از نوع تریاک می کند، شناسایی و دستگیری وی را در دستور کار قرار دادند.

وی تصریح کرد: ماموران پس از اقدامات پلیسی و هماهنگی قضایی وارد منزل متهم شده و ۱۳ کیلو و ۴۰۰گرم تریاک کشف و متهم روانه دستگاه قضایی می شود.

وی همچنین از واژگونی یک دستگاه خودرو پراید در جاده رفسنجان- کرمان یاد کرد و گفت: در پی واژگونی این خودرو ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رفسنجان پس از ورود به صحنه به سرنشیان این خودرو مشکوک و بعد از انجام آزمایشات پزشکی مشخص می شود هر پنج نفر اقدام به حمل تریاک به صورت بلعی کرده بودند.

فرمانده انتظامی رفسنجان خاطر نشان کرد: پس از جراحی سه کیلو و ۶۰۰گرم تریاک از معده این افراد کشف شد.

وی در پایان با بیان اینکه پلیس همواره برای امنیت شهروندان و مبارزه با ناهنجاری ها تلاش می کند، خاطر نشان کرد: مبارزه با سوداگران مرگ مهمترین هدف پلیس است و شهروندان نیز می توانند هر گونه مورد مشکوکی را با مرکز فوریت های پلیس(۱۱۰) در میان بگذارند.

خودروی حامل تریاک در رفسنجان

انتهای پیام/

 

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

محمدصالح دوشنبه 25 ژانویه 2016 - 5:17 ب.ظ

چه بده ادم ماشیننش داغون بشه درد دیگه موادم تو ماشین پیدا کنن

نام و نام خانوادگی دوشنبه 25 ژانویه 2016 - 5:18 ب.ظ

واقعا

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی