یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 5 May 2024

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان گفت: متأسفانه به دروغ گفته شد که بنده مثلا گفته ام جوانان نمی توانند نقش آفرین باشند در حالی که این مسئله دروغ است و بنده در چندین سخنرانی بیان کردم که جوانان واجد شرایط در همه عرصه ها …

آیت الله سیداحمد خاتمی

به گزارش انارما ، آیت الله سید احمد خاتمی در گفتگو  با “ آرمان کرمان” در خصوص اظهاراتی که به وی نسبت داده شده مبنی براینکه مجلس خبرگان فقط جای شیوخ است؛ گفت: من حدود چند ماه پیش در مصاحبه ای گفتم که جریانی  مصمم هستند تا چند چهره منتخب مردم واقع نشوند که اسامی آن چهره ها را نبردم و الان هم نمی برم ولی گفتم که یکی ازآنها بنده هستم که یک جریان خیز گرفته اند که هر طور شده ولو با دروغ و انتشار شایعات دروغین کاری کنند که ذهن مردم را نسبت به این طلبه مشوش کنند.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان تصریح کرد: براین اساس این برخوردهای تخریبی  برای من قابل پیش بینی بود؛ این گونه برخوردها هم خلاف شرع و هم خلاف قانون است و من بااینکه حق شکایت و برخورد قضایی با سایت های دروغ پرداز را داشتم اما هیچگاه بنای بر آن ندارم که عامل گرفتاری کسی شوم.

وی عنوان کرد: یکی از این دوره ها مسئول ستاد ما از شخص اهانت کننده ای شکایت کرده بود و قاضی هم حکم را صادر کرده بود اما من به آن قاضی گفتم که از حق خود گذشتم و در نتیجه متعرض اهانت کننده نشدم.

فصل انتخابات را به فصل اغتشاشات و التهابات تبدیل نکنیم

آیت الله خاتمی تاکید کرد: این مشی بنده است و من به عنوان یک طلبه و نیز امام جمعه نصحیت می کنم که فصل انتخابات را تبدیل به فصل اغتشاشات، التهابات و اختلافات نکنیم.

این مقام مسئول ابراز کرد: موضع بنده در همه عرصه ها موضع روشنی می باشد و در مردم کرمان تأثیر گذار است.

آیت الله خاتمی بیان کرد: طلاب جوان هم می توانند مدرس خوبی باشند اما حتی الامکان اگر بتوانیم شخصیتی چون آیت الله مشکینی را برای درس اخلاق انتخاب کنیم تأثیر گذار تر است؛ همان طور که می دانید در مجلس خبرگان نیز بیشتر شیوخ هستند و این ترکیب مردم را در تصمیم گیری های خبرگان زودتر و بهتر به باور می رساند.

وی یادآور شد: من مثال زدم که محاسن سفید آیت الله مشکینی و مشکینی ها که افرادی چون آیت الله العظمی خامنه ای را برگزیده اند، مردم را زودتر به اعتماد می رساند و من در صحبتم حتی یک کلمه سخن از نفی جوانان نگفته ام.

امام جمعه موقت تهران اظهار کرد: متأسفانه به دروغ گفته شد که بنده مثلا گفته ام جوانان نمی توانند نقش آفرین باشند در حالی که این مسئله دروغ است و بنده در  چندین سخنرانی بیان کردم که جوانان واجد شرایط در همه عرصه ها حتی خبرگان می توانند نقش آفرین باشند.

آیت الله خاتمی با تاکید براینکه همه کاندیداهای شورای نگهبان باید مراقب باشند تحت تاثیر شایعات قرار نگیرند؛ خاطرنشان کرد: تقاضای من این هست که همه سایت های فعال در استان کرمان صحت و سقم مطالب را بنده بپرسند اما متأسفانه برخی فصل انتخابات را فصل شایعات درباره کاندیدایی را که خود نمی پسندند قرار می دهند  که این رفتار کاملا نادرست و خلاف شرع و قانون است

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

م - ا پنج‌شنبه 4 فوریه 2016 - 8:45 ب.ظ

انشائ الله مردم انتخاب خوبی داشته باشند و به یاری خدا کسانی را به خبرگان انتخاب کنند که لیاقت این جایگاه را داشته باشند ، بعضی ها توقع دارند که شورای نگهبان مصلحت اندیشی کند و فردی مانند آشیخ حسن را بدون چون و چرا تآیید کند اما شورای نگهبان همه را یکسان گزینش خواهد کرد و خوب یا بد برای همه یکسان است ، چرا بعضی ها همه جا به فکر باندبازی و قلدری هستند؟

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی