جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 3 May 2024

فرمانداری انار طی یکسال گذشته بودجه بسیار خوبی برای بهسازی عمرانی دهستان بیاض اختصاص داده است و در واقع نگاه ویژه ای به این منطقه داشته است…

bayaz3

به گزارش انارما ، طی مراسمی باحضور امام جمعه انار،فرماندار ،معاون توزیع برق شهرستانهای شمال استان،مسئولین ادارات شهرستان ،اعضای شورا و اهالی روستای بیاض پروژه عمرانی روشنایی بلوار جمهوری اسلامی (بلوار اصلی) بیاض به طول ۲٫۵ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۵۰۰میلیون تومان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

این پروژه شامل حذف گارد ریلها،ایجاد کندروهای دوطرف ،جدول گذاری ،رنگ آمیزی و نصب ۶۵ پایه چراغ روشنایی بود که از محل اعتبارات دولتی اجرا و به بهره برداری رسید.

محمدخادمی در در این مراسم گفت: مبلغ یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان از محل اعتبارات شهرستان انار  جهت پروژه های عمرانی بیاض اعم از جدول گذاری ۲ و نیم کیلومتر روشنایی رنگ آمیزی و ایجاد دو مسیر کندرو هزینه شده است.

bayaz

وی افزود: بدلیل افت آب و پایین بودن کیفیت ، ارتقاءآب آشامیدنی بیاض در دستور کار فرماندار قرار گرفت و حفر چاه آب آشامیدنی برای بیاض که مبلغ سیصدمیلیون تومان برای آن منظور گردیده که  بزودی به بهره برداری خواهد رسید .

فرماندار انار در خصوص فرسوده بودن شبکه آبرسانی در روستاهای انار گفت: برای تعویض لوله های آب فرسوده ۴۰ ساله درتمامی روستاها و شهر انار اعتبارات بسیار خوب و مناسبی جدر نظر گرفته شده است که در شهر بیاض ۱۲ کیلومتر در حال تعویض است .

وی اظهار داشت: درخصوص کانال بیاض که آبرسانی از قنوات صورت میگیرد به کشاورزان  ۲۵۰ میلیون تومان  جهت احداث بتن و جلوگیری از هدر رفت آب منظور گردیده است که امروز با اختصاص این اعتبار به همراه اداره جهاد کشاورزی کلنگ آنرا بر زمین زدیم و انشاالله بزودی به بهره برداری خواهد رسید.

خادمی تصریح کرد: در خصوص زمین چمن بیاض که در دستورکار فرماندار قرار گرفته است و یکی از نیازهای جوانان این منطقه است بالغ بر یک میلیارد تومان اعتبار اختصاص دادیم که زیرسازی فونداسیون روشنایی (نورافکن) و همچنین حصارهای اطراف آن که شامل فنس کشی است به پایان رسیده است و مبلغ جدید اعتبارات از شهرستان جهت خریداری چمن مصنوعی آن بزودی این طرح به بهره برداری خواهد رسید.

bayaz4

جدول گذاری ، زیرسازی، رنگ آمیزی و آسفالت خیابانهای اصلی شهر بیاض ۷۰درصد به پایان رسیده و مابقی نیز از محل اعتبارات استان در حال اجرا است. همچنین ساماندهی جدول گذاری های اطراف زیرگذر و حفر چاه در محل زیرگذر بدلیل تجمع آب و مشکلی که برای رفت و آمد خودروها بوجود می آورد و جدول گذاری گلزار شهداء و غیره از جمله اقداماتی است که در طول این یکسال به حول قوه الهی برنامه ریزی و در حال انجام است .

در ادامه مسئولین باحضور در محل مخزن آب آشامیدنی بیاض کلنگ حفر چاه شماره ۲ و تامین آب بیاض را به زمین زدند . با اختصاص مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ماده ۱۸۰ حفر این چاه آغاز میشود  و هم اکنون پروانه حفر این چاه توسط اداره آب آشامیدنی روستایی اخذ شده است .bayaz5

سپس مسئولین با حضور در کنار کانال قنات بیاض کلنگ مرمت و بتن ریزی این کانال را به طول ۴ کیلومتر بر زمین زدند. لازم بذکر است که طول کل مسیر ۲۶ کیلومتر است که تاکنون ۲۲ کیلومتر آن انجام شده و ۴ کیلومتر مانده نیز بزودی شروع خواهد شد.  برای این پروژه نیز ۲۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ماده ۱۸۰ در نظر گرفته شده است.

bayaz7

bayaz8

انتهای پیام/

 

 

 

دیدگاه کاربران

حسین دوشنبه 15 فوریه 2016 - 4:37 ب.ظ

فرماندار انار نه تنها به بیاض به همه ی روستاها و حتی خود انار داشته بیمارستان و تقاطع غیر هم سطح جاده امین شهر انار جاده تراب انار زیر گذر و روشنایی گلشن و سالن کشتی انار سالن ورزشی تراب اباد وبازید از از خانواده شهدا و کمیته امدادو بهزیستی وغیره زحمات ایشان در روستا دیده می شود ولی در انار بعضی ها کارشکنی می کنند و کارهای فرماندار را کم جلوه دادن چون این گونه افراد به فکر منفعت خودشان هستند

می گه دوشنبه 15 فوریه 2016 - 4:40 ب.ظ

فرماندار به تمام شهرستان زحمت کشیده خسته نباشید

علی دوشنبه 15 فوریه 2016 - 5:56 ب.ظ

سلام از کی بیاض شهر تبدیل شده شهرداری شهر بیاض راه اندازی شده است

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی