دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 29 April 2024

امام جمعه انار گفت:مردم با همه مشکلات اقتصادی که این روز ها بیداد میکند در تمامی صحنه ها چه در انتخابات و راهپیمایی ها حاضر میشوند و از ارزش های جمهوری اسلامی دفاع می کنند …

IMG_1540 - Copy

به گزارش انارما ، حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه شهرستان انار در خطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان گفت:این دو انتخاب مهم نقش اساسی در سال های سرنوشت ما در آینده دارد.

وی افزود:ما افتخار میکنیم که از نظامی در این دنیا برخورداریم که  هیچ کشوری از حیث دینی و دموکراسی به نظامی دینی دومکراسی و مردمی ایران نمیرسد.

حجت الاسلام ابراهیمی تصریح کرد:مردم با شور و شعور پای صندوق های رای میروند و به خواست خود در انتخاب افراد باسلایق سیاسی مختلف آزادند و هیچ کس نظری را بر آنها تحمیل نمی کند.

خطیب جمعه انار در ادامه به انتخابات سال ۸۸اشاره کرد و گفت: فتنه گران  این انتخابات را که بیش از ۴۰میلیون نفر از هموطنان شرکت داشتند را متهم به تقلب کردند و آبروی نظامی که بیش از ۳۰۰هزار شهید داده است را زیر سوال بردند.

وی با اشاره به دخالت رسانه های ضدانقلاب در برگزاری انتخابات گفت: آنهایی که رسانه های بیگانه حمایشتان می کند حضرت امام خطاب به آنها میفرماید بروید در کارنامه خود نگاه کنید و ببینید چه خطایی مرتکب شده اید که دشمن به شما امیدوار شده استو از شما حمایت می کند.

امام جمعه انار  با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم نجف آباد گفت:واژه نفوذ یعنی اینکه وقتی من حرف میزنم زبان من زبان دشمن باشد و حرف های آنها را بازگو کنم و نفوذی بدین معنی نیست که حتما از دشمن حقوق بگیرد و شاید کسانی باشند که توجه ندارند اما دارند راه دشمن را در داخل هموار می کنند تا دوباره آمریکا به ایران بازگردد.

وی تصریح کرد: مردم با همه مشکلات اقتصادی که این روز ها بیداد میکند در تمامی صحنه ها چه در انتخابات و راهپیمایی ها حاضر میشوند و از ارزش های جمهوری اسلامی دفاع می کنند و امیدواریم با رای مردم  مجلسی تشکیل شود که از عزت و ارزش های نظام دفاع کند.

حجت الاسلام ابراهیمی  در پایان در توصیه ای به حامیان کاندیدا گفت: شاید عده ای از علاقمندان کاندیدها بعد از پیروزی کاندید مورد نظرشان بخواهند خوشحالی و شادمانی خود را در خیابان ها ابراز کنند که توصیه میکنم حرمت این ایام که ایام شهادت حضرت فاطمه (س) می باشد حفظ شود.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

نام و نام خانوادگی جمعه 26 فوریه 2016 - 10:15 ب.ظ

بگذارنظرات راجذاب ترمیشه

مبلمان مهدی جمعه 26 فوریه 2016 - 11:01 ب.ظ

توکل مردم بالاست

نام و نام خانوادگی شنبه 27 فوریه 2016 - 1:05 ق.ظ

از این به بعد مردم اونها یی هستند که پای صندوق رای حرفشان را زدند

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی