دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 29 April 2024

احمد انارکی محمدی نماینده منتخب مردم رفسنجان و انار در انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی ایران را امن ترین کشور منطقه دانست.

۵۱۵۳۴۸_O57LKmbO

به گزارش ” پایگاه اطلاع رسانی انارما “، احمد انارکی محمدی عصر روز گذشته در بیت حجت الاسلام هاشمیان امام جمعه فقید رفسنجان در جمع مردم رفسنجان و انار افزود: از حماسه آفرینی های مردم این دو شهرستان در انتخابات ۷ اسفندماه قدردانی می کنم.

وی تصریح کرد: رفسنجان با داشتن بزرگ مردی در کشور که سرباز ولایت است شناخته شده و امیدواریم مجلسی که به پشتیبانی مردم تشکیل شده دوره شاد و موفقیت آمیزی برای مردم رقم بزند.
انارکی با بیان اینکه من کمترین فرصت برای تبلیغات داشتم، افزود: اما مردم می دانند کسانی که در قلب مردم هستند می توانند مجلس موفقی داشته باشند و برای رضای خدا و مردم کار کنند.
وی خاطرنشان کرد: همه کسانی که تایید شده اند قابل احترام هستند.
نماینده منتخب مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به مباحث روز بحث امنیت ایران مهمترین موهبت دانست و گفت: در حالی که آن سوی مرزها حتی در اروپا ناامنی است اما در۶۰ کیلومتری کشور ما خط قرمز است.
وی بیان کرد: من چند دفتر در نقاط مختلف شهرستان رفسنجان و انار خواهم داشت و طرح هایی برای منطقه اجرا خواهم کرد.
انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

ح-ا-ا دوشنبه 29 فوریه 2016 - 11:31 ب.ظ

ضمن تشکرازسایت خوب انارمانکاتی چندنیزدرخصوص شهرودیارمون به آقای احمدانارکی محمدی یادآورمی شوم
ضمن تبریک به جنابعالی.لطفاپیگیر یک فکرلازم درخصوص برون رفت انار ازتک محصولی پسته داشته باش .پیگیربرنامه ای برای آلاینده های معادن میدوک ومس سرچشمه باشیدوحداقل برای جذب نیرو درآن معادن اناریهارادرنظربگیرند.فکرکن وبیندیش که بچه های ۵ساله انار درآینده درشهرشون کارمی خواهند.پسته درحال تمام شدن است.باتوجه به مسیرترانزیت انارپیگیرفنی صنعتی شهرباش .پیگیرجاده ای باش که مردم جوادیه والهیه وبهرمان نوق۱۵سال است به امیداتمام این جاده هستندکه به شهرستان بافق دراستان یزدختم می شودواین جاده هنوز۲۵کیلومترآن درمحدوده شهرستان رفسنجان باقی مانده(زیرسازی وقیرپاشی شده که متاسفانه به علت آسفالت نشدن مجددا آسیب دیده است وتاآنجایی که من اطلاع دارم حداقل ۶بار رومان چیدن وخبرازشروع وبه پایان رساندن آن درسایتهاومحافل متعددی انجام گرفت ولی متاسفانه عملیاتی نگردیدکه درصورت اتمام این جاده وباتوجه به ساخت جاده ای که ازبافق به معدن چادرملووصل شده مردم شهرستان انارجهت زیارت امام رضامی توانندمسافتی زاحدود۳۰۰کیلومترکمترطی کنند)شایان ذکراست که مردم دومنطقه سرمایه گذاریهایی رادر دومحل انجام داده اند.خصوصانوقیهاواناریهادردشتهای بافق به پسته کاری روآورده اند(باتوجه به آب فراوانی که اکنون وجود دارد)ضمناخدایی ناکرده مردم وشهرستان رفسنجان هم یادت نره که مردانگی ولطف نمودند.۴سال بزودی می گذردوامیدمردم حوزه انتخابیه شمابه پیگیریهای جنابعالیست.موفق ومویدومنصورباشید.

fatemeh سه‌شنبه 1 مارس 2016 - 9:17 ق.ظ

بابوووو غیرتت شد اینق بنویسی!!!!

ح-ا-ا سه‌شنبه 1 مارس 2016 - 10:24 ق.ظ

مخاطب عزیزبه شماکه ضرری نمی رسونه خدایی ناکرده.اینادرد دلی بودبانماینده مجلس.موفق باشید

سبز سه‌شنبه 1 مارس 2016 - 12:15 ب.ظ

اگر امنیتی هست بقول اقای انارکی از خدمات سپاه و ارتش جمهوری اسلامی…خدا نگهدار شما با که جونتون به خطر می اندازید تا ما مردم در امنتیت کامل زند گی کنیم…

نام و نام خانوادگی جمعه 4 مارس 2016 - 5:37 ب.ظ

….و. انار امن ترین منطقه کرمان.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی