دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 29 April 2024

فیلم «نقش نگار» ساعت ۱۹ چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه شب این هفته در سینما امین انار اکران می‌شود…

posternaghshenegar2
به گزارش “انارما” ؛ فیلم «نقش نگار» ساعت ۱۹ چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه شب هفته جاری در سینما امین انار اکران می‌شود.

قرار بود فیلم «نقش نگار» در سی و دومین جشنواره فیلم فجر حضور داشته باشد، اما به دلیل حواشی به وجود آمده این فیلم در این دوره از جشنواره فیلم فجر حضور پیدا نکردبابک زنجانی متهم نفتی سرمایه گذاری این فیلم سینمایی را بر عهده داشت اما بعد از ماجرای دستگیری او، براساس حکم دادستانی مالکیت فیلم از بابک زنجانی گرفته و به محمود دینی مدیر موسسه یاسین فیلم و علی عطشانی واگذار شد.

ناصر ملک مطیعی، بازیگر قدیمی درباره بازگشتش به سینما گفت:

“زبان من از اینکه چگونه خوشحالی‌ام را از حضور مجدد در سینما بیان کنم، قاصر است. من یک بچه بداخلاق و تخسی بودم که دوباره به خانه بازگشته‌ام، نمی‌دانم چگونه باید مانند آن بچه خوشحالی‌ام را نشان بدهم.

. بهرام رادان، الهه حصاری، آتیلا پسیانی، سعید چنگیزیان، گوهر خیراندیش و ناصر ملک مطیعی در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.
خلاصه داستان فیلم:فرزاد بدون هماهنگی پدرش قصد ازدواج با نگار دارد. رضایت موقت پدر همه چیز را برای مراسم خواستگاری مهیا می‌کند اما گذشته نگار شرایط را دچار تغییر می‌کند.

posternaghshenegar2

 

 

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

ناشناس شنبه 5 مارس 2016 - 9:42 ق.ظ

سلام اگر امکان داره تا آخر این ماه این فیلم رو چهارشنبه پنج شنبه جمعه پخش کنید شاید کسی نتونسته بیاد ببینه

واقعآ ک شنبه 5 مارس 2016 - 4:55 ب.ظ

پخش نمیشه ک چرا دروغ مینویسی انار ما.ما چند بار رفتیم هیچ شبی پخش نشد.بهتر نیست ب جای ۳ شب دروغ .یک شب و بگن ک پخش میشه و پخششم کنند

سردبیر شنبه 5 مارس 2016 - 11:10 ب.ظ

با سلام و عرض ادب/
سینما امین انار بدلیل صندلی‌های خالی که رنگ مردم را بخود ندیده است متاسفانه مقرون بصرفه اکران این فیلم نشده .در آینده گزارش کاملی در این خصوص خدمت شما همشهریان قرار خواهیم داد.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی