یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 5 May 2024

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف کرمان از آغاز ثبت نام مرحله شهرستانی سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه کشور خبرداد. …

pressshia-238

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری انارما به نقل از  “آرمان کرمان” ؛ حجت الاسلام سید رضا فاطمی با اشاره به ثبت نام مرحله شهرستانی سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم  سازمان اوقاف اظهار داشت: برگزاری مسابقات قرآنی از جمله برنامه های دیرپایی است که در حوزه ترویج فعالیت های قرآنی درکشور و با هدف فراهم آوردن زمینه هایی جهت انس بامفاهیم تعالی بخش قرآن در محیط جامعه همواره مورد اهتمام متصدیان و مسئولین اوقاف می باشد.

وی افزود:سازمان اوقاف و امورخیریه، به عنوان متوّلی برگزاری مسابقات در مراحل مختلف سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم را در رده سنی کمتر از ۱۸ سال و بالای ۱۸ سال را در مراحل شهرستانی،استانی وکشوری برگزار می کند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف کرمان از شروع ثبت نام مرحله شهرستانی این دوره مسابقات از ۱۴ فروردین ماه خبرداد و افزود: علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام  به ادارات اوقاف شهرستانهای محل سکونت خود  و یا به سایت رسمی مسابقات قرآن جمهوری اسلامی ایران به نشانی  www.quraniran.ir  مراجعه ومراحل ثبت نام خود را تکمیل کنند .

حجت الاسلام فاطمی متذکر شد: ثبت نام مرحله شهرستانی در این دوره از مسابقات ویژه  رده سنی ۱۸ سال و بالاتر تا ۱۱ اردیبهشت ماه سال جاری در رشته های حفظ ۵ جزء ، حفظ ۱۰ جزء،حفظ ۲۰ جزء،حفظ کل، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، معارف دعا خوانی، مدیحه سرایی وهمخوانیقرآن کریم اذان ابتهال انجام می گیرد.

این کارشناس مسائل فرهنگی اوقاف کرمان خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبه ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآن کریم کشور نحوه ثبت نام و برگزاری مسابقات در رده سنی کمتر از ۱۸ سال از این پس با همکاری وزارت آموزش و پرورش و بر اساس دستورالعمل‌های ویژه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

زہرا پنج‌شنبه 7 آوریل 2016 - 11:34 ق.ظ

سلام…ببخشید نمیشه شماره بدین زنگ بزنیم ثبت نام کنیم

سردبیر جمعه 8 آوریل 2016 - 9:58 ق.ظ

با سلام و عرض ادب
لطفا به سایت مرجع مراجعه فرمائید.

ناشناس جمعه 15 جولای 2016 - 4:48 ب.ظ

اصلا انار اوقات هیچی سر نمیشه

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی