شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 4 May 2024

فرماندار انار گفت: عملیات اجرایی پروژه بیمارستان انار شامل ۳۲۴۸ متر مربع در ۲ طبقه تا کنون حدود ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

به گزارش انارما به نقل از  روابط عمومی فرمانداری انار مهندس خادمی فرماندار انار به اتفاق ائمه محترم جمعه انار و امین شهر باحضور در محل احداث بیمارستان انار ضمن گفتگو با پیمانکار و مسئولین شبکه بهداشت درصد پیشرفت عملیات عمرانی ساختمان بیمارستان را با توجه به اعتباراتی که تاکنون اختصاص پیدا کرده است ارزیابی نمودند.

فرماندار انار در این بازدید اعلام نمود پروژه ساخت بیمارستان شامل ۳۲۴۸ متر مربع در ۲ طبقه تا کنون حدود ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است .

وی افزود باتوجه به نیاز مردم نجیب شهرستان انار ساخت این بیمارستان از ضروریات بوده است که با اعتباراتی که در سال ۹۳ و ۹۴ از اعتبارات دولتی شهرستان برای بیمارستان در نظر گرفته شد بحمدالله در هفته دولت سال گذشته توسط استاندار محترم کرمان این بیمارستان ۳۲ تختخوابی کلنگ زنی شد و امیدواریم در اسرع وقت به بهره برداری برسد.

فرماندار انار همچنین از ضمن تشکر از مساعدتهای استاندار محترم ، از زحمات آقای دکتر آذین نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی،دکتر اسماعیلی رئیس دانشگاه علوم پزشکی ،دکتر برجی و آقای دهقان که این پروژه را پیگیری نموده اند تشکر نموده و افزود : جهت ساخت بیمارستان انار در سال ۱۳۹۳ حدود ۳۵ میلیارد ریال اعتبار منظور گردید و در سال ۹۴ نیز اعتباری بالغ بر ۱٫۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات دولتی شهرستان منظور شده است که با در نظر گرفتن سیستم سرمایشی و گرمایشی و … تکمیل آن حدود ۱۲ میلیارد تومان برآورد شده است که امیدواریم بتوانیم در سال جاری این اعتبار را از محل اعتبارات شهرستان و استان جذب نمائیم و در اولین فرصت این پروژه به بهره برداری برسد.

خادمی همچنین به سفر قریب الوقوع ریاست محترم جمهوری به استان کرمان اشاره کرد و گفت در تلاش هستیم که به حول و قوه الهی بتوانیم در این فرصت با معرفی این پروژه بعنوان یکی از پروژه های اولویت دار شهرستان اتمام و تکمیل این بیمارستان را پیگیری نمائیم.

 

bimar2

bimar3

bimar4

انتهای پیام/

chanal

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی