جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 3 May 2024

خطیب جمعه کرمان با تشکر از نامه رییس سازمان صدا و سیما در اعلام آمادگی در خصوص توصیه های مقام معظم رهبری اظهار داشت: از همه دستگاه هایی که رهبری مورد خطابشان قرار دادند به خصوص دولت و وزارت خانه های آموزش و پرورش و ارتبا …

حجت الاسلام”محمد قاسمی زاده” در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلی امام علی علیه السلام کرمان با اشاره به سخنی از پیامبر اکرم(ص) که می فرماید: “من مامور شدم با مردم مدارا کنم و در تبلیغ رسالت و نبوت هم مامور به مدارا بودم .” تشریح کرد: تفاوت میان سازشکاری و مدارا بسیار کم است، سازشکاری یعنی حکم خدا را زیر پا بگذاریم و مدارا یعنی حکم خدا را با صبر اجرا نماییم.

خطیب جمعه کرمان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع معلمان تاکید کرد: زمانی که ما محکم و قاطع در مقابل دشمن صحبت کنیم آنها خیال نمی کنند با یک موضوع هسته ای دیگر می توانند هر چیزی را به مردم ایران تحمیل کنند .
خطیب جمعه کرمان با تشکر از نامه رییس سازمان صدا و سیما در اعلام آمادگی در خصوص توصیه های مقام معظم رهبری اظهار داشت: از همه دستگاه هایی که رهبری مورد خطابشان قرار دادند به خصوص دولت و وزارت خانه های آموزش و پرورش و ارتباطات و فناوری اطلاعات انتظار می رود که همین روحیه رییس صدا و سیما را داشته باشند و با بسیج امکانات سخنان رهبری را عملیاتی نمایند.
قاسمی زاده با اشاره به روز پاسدار گفت: سپاه یکی از عنایات بزرگ خدا به نظام اسلامی و مردم دنیا است که از دل مردم بیرون آمده است تا دستاوردهای انقلاب را حفظ کند.
انتهای پیام/

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی