جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 3 May 2024

حاج قاسم سلیمانی مرد بی ادعای که صحنه‌های دفاع ملت ما را تقدس بخشیده و جنگ را با همه تلخی ها و مرارت هایش چه در دوران هشت سال دفاع مقدس و امروز در جبهه مقاومت در مبارزه با گروه تکفیری و شکست سخت داعش را مقدس کرده است …

به مناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه و ولادت با سعادت رهبر احرار وآزادگان جهان حضرت امام حسین (ع) وبرادر فداکارش حضرت عباس (ع) وفرزند والاگهرش امام سجاد (ع)  می خواهیم از پاسدار بزرگ اسلام حاج قاسم  سلیمانی  بگوییم.

پاسداری که تصویرآن فرمانده قلب ها شده و در جای جای نقاط کشور حک شده است  از منازل زادگاهش شهرستان رابر گرفته تا محل کار در سراسر کشور جهان اسلام؛ پاسداری که شایستگی پاسداری  را یک رسالت می داند نه یک شغل .

حاج قاسم سلیمانی مرد بی ادعای که صحنه‌های دفاع ملت ما را تقدس بخشیده و جنگ را با همه تلخی ها و مرارت هایش  چه در دوران  هشت سال دفاع مقدس و امروز در جبهه مقاومت در مبارزه با گروه تکفیری و شکست  سخت  داعش را مقدس کرده است و  ندای هیهات منا الذله ایشان خط بطلانی بر اندیشه یزیدی زد و  عباسانی تربیت کرد از جنس مدافعان حرم که حافظ آرمان های انقلاب اسلامی هستند.

پاسداری که ذوب شده ولایت است و در حساس­ترین لحظه های تاریخ همچون دژی مستحکم، مردانه و شجاعانه در جهت رسیدن به حق و حقیقت و حفظ آن، گام برمی­دارد.

48fe6883_1231_4f01_9d84_44477119b9b2

در تاریخ تمدن بشری کم نبوده­ اند کسانی که برای برافراشته داشتن چراغ حق و ترویج اخلاق کریمه، همه هستی و آمال خود را بر سر هدف خویش گذاشتند.

کمر بستن برای احیای حقیقت خواهی، همتی جانانه می­ طلبد و تنها از مردانی حسین گونه برمی آید که آزادگی و شور حقیقت­ جوی یشان ، چنان حماسه­ای آفرید که همیشه نامشان جاودان و محبوب ترین  انسان­ های تاریخ شدند.

فرمانده سپاه قدس در مرام پاسداری در جمع بسیجیان و پاسداران رابری در  سال ۹۳ گفت: پاسدار، واقعاً یک افتخار است یک شغل هم نیست یک رسالت است اگر کسی پاسداری را به عنوان یک شغل انتخاب کندبه نظر من باید در قیامت جوابگوباشد.

حاج قاسم مردی آشنا از جنس عمل و اخلاص که به جای ژست‌های هالیوودی و حرافی، پای خاکریزها ایستاده و به صورت واقعی مرد میدان‌های سخت است و یک قهرمان واقعی که یاد همه مردان خدایی را  که در طول  تاریخ حق را یاری  کردند و  در راه اعتلای آن سر از پا نشناختند را تداعی گر است .

سرلشکر قاسم سلیمانی در سال ۱۳۷۶ به فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب شد.  وی در هشت سال جنگ با دشمن بعثی و نیز مبارزه با باندهای مواد مخدر در مناطق مرزی ایران و افغانستان تا پیش از انتصابش به فرماندهی سپاه قدس تجربهٔ بی مانندی اندوخت.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال ۱۳۷۶ و در دیدار اعضا و مسئولان ستاد برگزاری کنگره بزرگداشت سرداران و ۸ هزار شهید استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان خطاب به سردار سلیمانی که در آن مقطع فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله استان کرمان بود، فرمودند: ” خود شما هم که آقای سلیمانی باشید در نظر ما شهیدید.”

حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای همچنین در سفر خود به استان کرمان در سال ۱۳۸۴ و در دیدار با خانواده‌های شهدای استان کرمان این جمله را خطاب به سرداران حاضر در این جلسه بیان فرمودند: ” آن‌هایى که به جبهه‌هاى جنگ رفتند و خطر را پذیرفتند و جان خودشان را کف دست گرفتند و همه‌ نیروى خودشان را صرف کردند، خداى متعال خواست این‌ها زنده بمانند و برکاتشان براى کشورشان و دنیاى اسلام ادامه پیدا کند ، سردار سلیمانى هم ایثارگر است – او هم یک شهید است .

چهره حاج قاسم  نام آور دلاورمردی های بزرگ  مردان این مرز و بوم که همواره در هر صحنه‌ای عشق و ارادت خود را به امام و انقلاب و ارزش‌ها نشان داده‌اند، ولایتمداری  این بزرگ مرد این دیار زبانزد است که  آن را در عمل نشان داده‌؛ حاج قاسم سلیمانی مسوولیت پاسداری از خون شهدا را بر دوش خود حس می کنند.

وی پاسدار و شایستگی های پاسداری و اینکه پاسدار انقلاب اسلامی حافظ آرمان های انقلاب اسلامی هستند را در مکتب  حسینی آموخته و  ادامه دهنده راه پاسدار بزرگ کربلا، امام حسین (ع) و جانباز بزرگ کربلا(ع) حضرت  ابوالفضل العباس  (ع) می باشد .

پاسدارانی افتخار آفرینی  که عزت، عظمت، اقتدار، سربلندی، پیشرفت و امنیت کنونی ایران اسلامی مرهون فداکاریهای این  دلاورمردان پاسدار که امروزه مدافعان حرم اند باید میراث‌داران خوبی برای این پاسداران  باارزش باشیم.

میلاد محبوب ترین پاسدار ارزش انسانیت که ندای هیهات منا الذله ایشان خط بطلانی بر اندیشه یزیدی زد تا عباسانی تربیت کند از جنس مدافعان حرم عترت باشند بر شماها پاسبانان اندیشه حسینی مبارک باد.

انتهای پیام / نقل از صبح رابر

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی