دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 29 April 2024

امام جمعه انار با محکوم کردن صحبت های فائزه هاشمی در دیدار با سران بهائیت در متهم کردن نظام به ضدیت با حقوق بشر تصریح کرد: این جریان یک توطئه علیه نظام است که توسط این دخترک کلید خورد…

به گزارش انارما ، حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه شهرستان انار در خطبه های نمازجمعه این هفته ضمن تبریک نیمه شعبان و سالروز ولادت حضرت ولیعصر(عج) در خصوص دلایل غیبت آن حضرت اظهار داشت:غیبت امام زمان(عج) باعث میشود تا نفاق پنهان عده ای آشکار شود و شیعیان واقعی و حقیقی شناخته شوند.

وی افزود:دومین علت غیبت حضرت ،اینست که امام مجبور نشود با ستمکاران سرمیز مذاکره بنشیند و در مقابل آنان کوتاه بیاید و دلیل دیگر اینست که غیبت برای حفظ جان حضرت است که آن حفظ جان نه به معنای بیم از شهادت است بلکه به این خاطر است که با کشته شدن امام ، زمین خالی از حجت خدا میشود که در این صورت زمین آرام و قرار نخواهد داشت و اهل و ساکنین را در خود فرو خواهد برد.

حجت الاسلام ابراهیمی در خطبه دوم با گرامیداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر ،روز مقاومت ،ایثار و پایداری ،یاد و خاطره شهدای فتح خرمشهر را گرامی داشت و خاطر نشان کرد:فتح خرمشهر از اوراق پرافتخار تاریخ ایران اسلامی است که نباید مردم این افتخار تاریخی عبرت آموز را فراموش کنند چرا که با مقاومت و ایثار می توان پیروزی های بزرگی در مقابل دشمن بدست آورد.

خطب جمعه انار سپس به برگزاری کنگره شهدای روحانی و طلبه استان کرمان در هفته جاری اشاره کرد و گفت:۱۳۸روحانی و طلبه شهید استان کرمان گواه حضور گسترده روحانیت استان در جبهه های دفاع مقدس می باشد.

وی در ادامه با محکوم کردن صحبت های فائزه هاشمی در دیدار با سران بهائیت در متهم کردن نظام به ضدیت با حقوق بشر تصریح کرد: این جریان یک توطئه علیه نظام است که توسط این دخترک کلید خورد و او با  سفر اخیر خود به آمریکا، ماموریت جدیدی به عهده گرفته است تا دشمنان ، نظام اسلامی ایران را به ضدیت با حقوق بشر محکوم کنند و راه را برای تحریم بیشتر به این بهانه هموار سازند.

حجت الاسلام ابراهیمی افزود: به خیال واهی خائنانه خودشان ، برجام دیگری را کلید بزنند اما زهی خیال باطل که این عقب مانده های از انقلاب و این بریده های از نظام بتوانند به اهداف خائنانه خود برسند.

امام جمعه انار در پایان با اشاره به روز سرباز گمنام با تجلیل از سربازان گمنام امام زمان(عج) اظهار داشت: همه ملت ما مدیون عزیزانی هستند که در کمال گمنامی در وزارت اطلاعات مرزبان امنیت این کشور هستند چرا که اگر کشور ما در منطقه از بالاترین ضریب امنیت برخوردار است ،یقینا بخاطر از خودگذشتگی سربازان گمنام امام زمان(عج) در وزارت اطلاعات می باشد.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

رسول شنبه 21 می 2016 - 1:01 ب.ظ

روایات اسلامی به کرار شنیده شده که روزی رسول الله(ص) از محلی رد می شدند، کافری از بالای پشت بام بر سر ایشان شکمبه گوسفند می ریختند و بعد یک روز که پیامبر از آنجا بر طبق معمول عبور کردند دیدند از این کافر خبری نیست؛ سراغ او را که می گیرند متوجه می شوند که وی بیمار است و پیامبر به عیادت او می روند.

محمود شنبه 21 می 2016 - 11:24 ب.ظ

امام جمعه محترم انار اگر در این رابطه مستندی دارید ارایه نمایید….

رفسنجانی سه‌شنبه 24 می 2016 - 1:12 ب.ظ

سلام بله رسول خدا ص رفتند عیادت ولی علیه اسلام و مسلمانان صحبت نکردند اما این پیره زن بقول امام جمعه محترم دخترک رفت عیادت و علیه انقلاب صحبت کرد و انقلاب را متهم بهه ظلم کرد

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی