شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 4 May 2024

معاون عمرانی استاندار کرمان در همایش “انار۱۴۰۴”در خصوص  پیگیری مشکلات روستاهای انار ،تامین قیر مورد نیاز شهرداری انار وهمچنین حل مشکل کیفیت آب آشامیدنی شهر انار قول مساعد داد. به گزارش انارما ، مهندس سیف اللهی معاون عمرانی استاندار کرمان در همایش “انار۱۴۰۴” گفت: در افق سال۱۴۰۴ استان کرمان باید استانی دانشگاهی باشد که خوشبختانه […]

معاون عمرانی استاندار کرمان در همایش “انار۱۴۰۴”در خصوص  پیگیری مشکلات روستاهای انار ،تامین قیر مورد نیاز شهرداری انار وهمچنین حل مشکل کیفیت آب آشامیدنی شهر انار قول مساعد داد.

به گزارش انارما ، مهندس سیف اللهی معاون عمرانی استاندار کرمان در همایش “انار۱۴۰۴” گفت: در افق سال۱۴۰۴ استان کرمان باید استانی دانشگاهی باشد که خوشبختانه اکنون شهر انار نیز با داشتن دو دانشگاه خوب و قوی شهری دانشگاهی است.

وی با بیان اینکه استان کرمان در افق۱۴۰۴مقصد گردشگری است تصریح کرد:  با توجه به سابقه تاریخی که انار دارد با همت مسئولین ، انار میتوان جای خود را در افق گرشگری استان پیداکند.

سیف اللهی اظهار داشت:شهرداری نیاز به درآمد پایدار دارد و این در آمد از محل ارزش افزوده تامین می شود و مهم چرخه صنعتی است که شهرداری می تواند از راه آن درآمدزایی کند  و برای مثال وجود کارخانجات صنعتی در شهر های بم و کرمان توانسته شهرداری را در تامین بودجه یاری کند.

معاون استاندار کرمان در پایان از پیگیری مشکلات روستاهای انار ،تامین قیر مورد نیاز شهر داری انار وهمچنین مشکل کیفیت آب آشامیدنی شهر انار قول مساعد داد.

انتهای پیام/

 

دیدگاه کاربران

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی