شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 4 May 2024

فرماندار سابق انار گفت:دوران خدمت بنده در استانداری دیگر به پایان رسیده و اکنون قصد دارم در شهر انار بمانم و در سنگر دیگری غیر از سنگر اداری با تشکیل مجمع خدمت گزاران در خدمت مردم انار باشم…

فرماندار سابق انار گفت:دوران خدمت بنده در استانداری دیگر به پایان رسیده و اکنون قصد دارم در شهر انار بمانم و در سنگر دیگری غیر از سنگر اداری با تشکیل مجمع خدمت گزاران  در خدمت مردم انار باشم.

به گزارش انارما ، محمدخادمی فرماندار سابق انار در مراسم معارفه فرماندار جدید شهرستان انار در تشریح گزارشی از عملکرد خود گفت: ۵۰پروژه برای شهرستان انار در روز اول تعریف کردیم که ۱۲طرح صنعتی در شهرک صنعتی انار  یا در حال فعالیت  و یا در مرحله افتتاح هستند و گازرسانی ، روشنایی و جدول گذاری از دیگر اقداماتی بود که برای ارتقا وضعیت شهرک صنعتی انار در این مدت انجام شد.

وی در خصوص پروژه تقاطع غیرهمسطح کمربندی انار گفت: در حالیکه در سطح کشور نبود بودجه موجب تعلیق بسیاری از پروژه های عمرانی شده بود توانستیم اعتبار بیش از ۴۰۰پروژه در سطح کشور را کم کنیم و در عوض مبلغی بیش از ۲۰میلیارد تومان را برای احداث پل تقاطع غیرهمسطح کمربندی انار جذب کنیم.

محمدخادمی در ادامه از زحمات مسئولین شورای گلشن در احداث پل زیرگذر گلشن و همچنین از تلاش های حجت الاسلام گنجی در بهسازی بیمارستان فعلی انار تقدیر و تشکر کرد و در خصوص تعریض جاده انار _امینشهرگفت: پروژه تعریض جاده انار_ امینشهر پیشرفت قابل توجهی داشته و همچنین اجرای طرح هفت باغ علوی در این مسیر با پیگیری های انجام شده به زودی  اعتبار آن تخصیص می یابد.

وی در مورد احداث بیمارستان ۳۲تختخوابی انار گفت: با همکاری دکترآذین ،دکتر برجی  و دکتر اسماعیلی ندیمی مجوز های را لازم برای  جدب نیروی انسانی و همچنین تخصیص بودجه برای ساخت بیمارستان ۳۲تختخوابی انار اخذ کردیم که خوشبختانه این پروژه اکنون با پیشرفت ۴۰درصدی ،وضعیت قابل قبولی را دارد.

فرماندار سابق انار در ادامه تصریح کرد:خیلی از دوستان و همکاران از من می پرسند که بعد از اتمام دوران تصدی فرمانداری انار به چه کاری مشغول میشوم که باید بگویم دوران خدمت بنده در استانداری دیگر به پایان رسیده و اکنون قصد دارم در شهر انار بمانم و در سنگر دیگری غیر از سنگر اداری با تشکیل مجمع خدمت گزاران  در خدمت مردم انار باشم.

خادمی در خصوص معارفه فرماندار جدید انار گفت: آقای طباطبایی یکی از نیروهای کارآمد دارای سابقه درخشان است که از این پس در هر زمینه ای احساس نیاز کنند با کمال افتخار حاضرم به ایشان کمک کنم.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

ناشناس دوشنبه 23 می 2016 - 4:25 ب.ظ

حیف که رفت حالا به بینیم این فرماندار چیکار میکنه

نازنين دوشنبه 23 می 2016 - 4:43 ب.ظ

سلام جناب اقای مهندس محمد خادمی خسته نباشید و برای شما ارزوی موفقیت و پیروزی را از در گاه خداوند بزرگ خواستارم بامید دیدار

نام و نام خانوادگی دوشنبه 23 می 2016 - 5:38 ب.ظ

کاش همه مسئولین بدانند صندلی ریاست همیشه ماندگار نیست

آبان سه‌شنبه 24 می 2016 - 1:04 ق.ظ

واقعا خسته نباشید,میگم به این میگن اناری واقعی.من کار سیاسی بودن ندارم هدفش خدمت گزاری بود که انجام داد

نام و نام خانوادگي سه‌شنبه 24 می 2016 - 7:29 ق.ظ

… آقای ذکا اسدی جواب دندان شکنی داد وگفت تصمیم با استانداری ووزارت کشور است

طوفان حقیقت سه‌شنبه 24 می 2016 - 1:58 ب.ظ

نمیدونم شورای شهر چکار کرده بود که جناب اقای مهندس خادمی رو از سد راهش برداشت اقای … نوبت شما هم میرسه

عزیز سه‌شنبه 24 می 2016 - 4:14 ب.ظ

جناب اقای خادمی اگر مصالحی تا به حال در تقاطع غیر همسطح انار بکار رفته کف ترازو و کف دیگر ۲۰ملیارد تومان طرف پول سنگین تر است

م - ا سه‌شنبه 24 می 2016 - 6:35 ب.ظ

جای بسی تعجب است که آقای خادمی چندین سال در کرمان زندگی کرده است این حرف را میزند ، اگر در شهرهای دیگر مانند رفسنجان و یا شهربابک گذر کنیم می بینیم که هر ماه یک طرح بزر گ به بهره برداری میرسد اما این طرح روگذر و زیرگذر انار چندین سال است که در دست اجراست و هنوز به بهره برداری نرسیده آنوقت همه خود را دخیل میدانند و انگار قرار است تونل مانش را احداث کنند ، انار چقدر بدبختی !

گنجی سه‌شنبه 24 می 2016 - 10:27 ب.ظ

خدمتگذاری که مردم از رفتنش خوشحال بشن میدونید یعنی چی؟

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی