شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 4 May 2024

فرماندار جدید شهرستان انار: تاکنون تنها به انگیزه خدمت رسانی فعالیت کرده ام و از این پس نیز تلاش می کنم به دور از سیاسی کاری به مردم انار خدمت کنم. به گزارش انارما ، سیدضیا الدین طباطبایی فرماندار جدید شهرستان انار در مراسم معارفه خود با تمجید از عملکرد محمدخادمی فرماندار سابق شهرستان انار […]

فرماندار جدید شهرستان انار: تاکنون تنها به انگیزه خدمت رسانی فعالیت کرده ام و از این پس نیز تلاش می کنم به دور از سیاسی کاری به مردم انار خدمت کنم.

به گزارش انارما ، سیدضیا الدین طباطبایی فرماندار جدید شهرستان انار در مراسم معارفه خود با تمجید از عملکرد محمدخادمی فرماندار سابق شهرستان انار گفت:امیدواریم بنده هم در روزی که میخواهم این منصب را ترک کنم همچون آقای خادمی بتوانم اینچنین گزارش عملکرد درخشانی را ارائه دهم.

وی در ادامه با تشکر از مسئولین استانی و شهرستان اظهار داشت:مایه افتخار شهرستان انار است که آقای انارکی محمدی بعنوان  نماینده دو شهرستان (انار و رفسنجان ) در مجلس حضور دارند.

طباطبایی در  ادامه تصریح کرد: انشاالله که بتوانیم طرح های فرماندار سابق انار را ادامه دهیم و به تبع آن طرح های جدیدی که مدنظر داریم در شهر انار آغاز کنیم که این امر در سایه تعامل و همفکری سایر دستگاه های شهرستان انار از جمله امام جمعه و سایر مسئولین محقق میشود.

فرماندار شهرستان انار در پایان خاطر نشان کرد: بنده در تمامی پست هایی که بیش از این ، افتخار خدمت رسانی به مردم داشته ام تنها به انگیزه خدمت رسانی فعالیت کرده ام و از این پس نیز تلاش می کنم به دور از سیاسی کاری به مردم انار خدمت کنم.

انتهای پیام*/

دیدگاه کاربران

ح-ا-ا سه‌شنبه 24 می 2016 - 12:29 ق.ظ

یاعلی مدد

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی