دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 29 April 2024

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی استفاده از ظرفیت نخبگان را از جمله برنامه‌های پیش رو دانست و گفت: محور ما رهبری است و اگر حول این محور باشیم گمراه نمی‌شویم.

به گزارش انارما ، احمد انارکی‌محمدی پیش از ظهر روز جمعه ۱۴ خرداد در جمع نمازگزاران جمعه شهر رفسنجان با گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اظهار داشت: امام (ره) الگوی همه مردم در جامعه بودند.
وی بیان داشت: زمان ورود امام پس از تبعید که پیروزی انقلاب را رقم زد استقبال میلیونی بود و روز رحلت امام نیز بیش از ۱۰ میلیون نفر از سراسر ایران و جهان در تشییع آن حضرت شرکت کردند که نشان از علاقه به ایشان داشت.
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حوزه انتخابیه ما ظرفیت‌های خوبی دارد، گفت: از تمام گروه‌ها با هر سلیقه‌ای که برای خدمت به مردم کمک کنند استقبال می‌کنیم.
انارکی‌محمدی تصریح کرد: امیدواریم با کمک و همراهی با دولت در راستای کمک به معیشت و اقتصاد مردم که مهم‌ترین مشکل است بتوانیم گامی برداریم.
وی افزود: اینکه فکر کنیم دولت همه مشکلات را حل می‌کند دور از انتظار است چرا که دولت به رکود خورده و تا زمانی که رکود رفع نشود رونقی صورت نمی‌گیرد.
انارکی‌محمدی عنوان کرد: دولت بدهی‌هایی برابر با ۲۰ سال هزینه‌های عمرانی کشور دارد اما دولت می‌تواند اقدامات خوبی انجام دهد از جمله در زمینه اقتصاد مقاومتی که راه برون‌رفت از انسداد اقتصادی است و اقداماتی خوبی در حال انجام است.
وی با اشاره به بحث پایلوت اقتصاد مقاومتی استان بیان کرد: بسیاری از اختیارات به استاندار داده می‌شود.
انارکی‌محمدی ابراز داشت: در شهرستان رفسنجان کم‌آبی و تغییرات اقلیم، کشاورزی را دچار چالش کرده که باید با شیوه نوین آبیاری و تغییر الگوی کشت و همچنین مدیریت آب‌های موجود کشاورزی را حفظ کنیم.
این مسؤول خاطرنشان کرد: قرار است مس ملزومات خود که در رفسنجان است را از این شهرستان خریداری کند و ماهانه ۴۰۰ هزار تن صادرات مس از گمرک رفسنجان صورت گیرد.
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی به برنامه‌های خوب در حوزه راه و ترابری اعم از هوایی، ریلی و زمینی اشاره کرد و تعریف صنایع کوچک در کنار کشاورزی در شهرستان را کمک بزرگی به اشتغال و رونق شهرستان دانست.
وی استفاده از ظرفیت نخبگان را از جمله برنامه‌های پیش رو دانست و گفت: محور ما رهبری است و اگر حول این محور باشیم گمراه نمی‌شویم.
انارکی‌محمدی متذکر شد: وحدت و همدلی و نیز داشتن اخلاق و گذشت از سوی مدیران در موفقیت‌ها تاثیرگذار است.

منبع: فارس

دیدگاه کاربران

ح-ا-ا شنبه 4 ژوئن 2016 - 10:16 ب.ظ

عالیست.انشاالله متعالی گردد

حسین یکشنبه 5 ژوئن 2016 - 7:26 ق.ظ

انارکی‌محمدی عنوان کرد: دولت بدهی‌هایی برابر با ۲۰ سال هزینه‌های عمرانی کشور دارد
.
.
.
مگه بانک مرکزی اعلام نکرد، این دولت ثروت‌مندترین دولت و پرخرج‌ترین دولت بعد از انقلاب بوده؟

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی