دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 29 April 2024

به گزارش انارما ، حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه شهرستان انار در خطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان در مورد برکات این ماه گفت:طلب آمرزش گناهان انسان در این ماه پذیرفته میشود و اگر انسان در ماه رمضان بخشیده نشود یا باید در روز عرفه در صحرای […]

به گزارش انارما ، حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه شهرستان انار در خطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان در مورد برکات این ماه گفت:طلب آمرزش گناهان انسان در این ماه پذیرفته میشود و اگر انسان در ماه رمضان بخشیده نشود یا باید در روز عرفه در صحرای عرفات حاضر شود و یا خداوند سن اورا طولانی کند تا سعادت آمرزش گناهانش در ماه رمضان سال بعد نصیبش شود.

وی در ادامه با اشاره به سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) گفت: امام خمینی(ره) با انقلاب اسلامی در ایران عظمت آفرید و ما باید بر خو ببالیم که بر اساس آنچه که در انقلاب سرمایه گذاری کردیم سهمی از این انقلاب داریم .

حجت الاسلام ابراهیمی اظهار داشت:آمریکا تمام همیت خود را گذاشته تا با کمک کشور های مرتجع عربی با ایران مقابله کند و  چهره اسلام را در جهان زشت کند.

وی در ادامه حفظ اتحاد را از مهم ترین پایه های حفظ انقلاب دانست و گفت:در مقطع اول انقلاب دشمنان با حزب سازی میخواستند بین مردم تفرقه بیندازند و امروزه با ادبیات تندرو خواندن ایرانی های انقلابی و کندرو خواندن ایرانی های بی تفاوت نسبت به انقلاب میخواهند تا در جامعه ایران اختلاف بیندازند.

امام جمعه انار در پایان به بحث نفوذ اشاره کرد و گفت: باید در این زمینه مواظب توطئه های دشمن باشیم چرا که بحث نفوذ جدی است و اگر در این زمینه کسی منکر نفوذ شود یا در دوران امروز زندگی نمی کند و یا ساده لوح است و بر این اساس باید هشیار باشیم تا از نفوذ دشمن جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

م - ا دوشنبه 6 ژوئن 2016 - 8:38 ب.ظ

جهت سلامتی ایشان و همه ائمه جمعه صلوات ، اللهم صل علی محمد و آل محمد

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی