جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024

در طی این دیدار مدیر کارخانه شیشه و لوله گفت : کارخانه کامپاندر پلیمری در آینده نزدیک واقع در شهرک صنعتی انار به بهره برداری خواهد رسید.

در طی این دیدار مدیر کارخانه شیشه و لوله گفت : کارخانه کامپاندر پلیمری در آینده نزدیک واقع در شهرک صنعتی انار به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش انارما به نقل از  روابط عمومی فرمانداری انار؛ طباطبائی سرپرست فرمانداری انار به اتفاق معاون برنامه ریزی باحضور در کارخانه کابل پیشرو ضمن گفتگو و تبادل نظر با حاج اکبر یوسفی مدیر کارخانه از این کارخانه بازدید بعمل آورد.

یوسفی مدیر کارخانه سیم و کابل گفت : این کارخانه با ظرفیت تولید ۱۵ هزار تن (انواع سیم و کابل)حدود بیش ۱۰۰ نفر را مشغول به کار نموده است.

kabl

kabl1

سرپرست فرمانداری انار در ادامه از کارخانه شیشه محمد صالح و لوله پلی اتیلن شهرستان انار نیز بازدید نمودند. در این بازدید فرماندار با مدیرعامل این ۲ کارخانه حسین ذولفقاری  گفتگو و از نزدیک در جریان نحوه فعالیت و میزان اشتغال زایی این ۲ کارخانه نیز قرار گرفتند.

kabl2

kabl4

در ادامه ذوالفقاری خاطرنشان کرد علاوه بر راه اندازی این ۲ کارخانه در حال راه اندازیکارخانه طرح کامپاندر پلیمری در شهرک صنعتی نیز می باشد که در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

در پایان این بازدیدها از  مدیران عامل این کارخانه ها به جهت سرمایه گذاری و کار آفرینی که انجام داده اند تشکر و قدردانی نمودند.

سرپرست فرمانداری انار همچنین گفت سرمایه گذاری و ایجاد شغل امری بسیار پرثواب و ارزشمند می باشد و سرمایه گذاران با سرمایه گذاری های خود در بخش های مختلف، زمینه به کار گیری جوانان را در مسیر رشد و تعالی کشور فراهم می آورند و این عمل پرثواب، روح امید به آینده را در جامعه جاری می سازد .

وی افزودباید تلاش خود را به کار گیریم تا با توانمندی سرمایه گذاران بخش خصوصی علی الخصوص صنعتی در راستای توسعه شهرستان انار، تولید ثروت و کارآفرینی مناسب صورت پذیرد.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

حسین یکشنبه 23 اکتبر 2016 - 9:26 ب.ظ

اصلا کارخونه … خوب نیست حقوق درست نمی دهند

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی