شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان از اختصاص ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان کرمان برای احداث مجتمع اداری شهرستان انار خبر داد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان از اختصاص ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان کرمان برای احداث مجتمع اداری شهرستان انار خبر داد.

به گزارش انارما ؛ جعفر رودری روز یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان انار گفت: برای ایجاد مجتمع های اداری در هر شهرستان ۱۰ میلیارد ریال اختصاص می یابد که برای فاز اول ساخت مجتمع اداری شهرستان انار نیز این بودجه آماده است.

وی افزود: فاز اول این مجتمع اداری در ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع احداث می شود و برای فازهای بعدی نیز از محل شورای توسعه مبلغی به تصویب خواهد رسید.
IMG_0505-624x416
وی بیان کرد: بیش از ۸۵ درصد اعتبارات کشور به صورت ملی و بقیه به شکل استانی توزیع می شود.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان گفت: از طریق ظرفیت نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی می توان از بودجه های ملی در راستای توسعه و رونق منطقه استفاده کرد.
وی در بخش دیگری از سخنانش پیرامون اقتصاد مقاومتی گفت: کمیته رفع موانع اقتصادی و کمیته تامین تجهیز منابع مالی در جهت رسیدن به اهداف اقتصاد مقاومتی تشکیل شده و برنامه های مختلف و امیدوار کننده ای در دست اقدام است تا استان کرمان که یکی از سه استان پایلوت اقتصاد مقاومتی در کشور است به نمونه تبدیل شود.
IMG_0501-624x416
رودری خاطرنشان کرد: ذهن ما در بحث اقتصاد مقاومتی به بودجه دولتی معطوف نیست لذا اگر کاری قرار است انجام شود و در سیاست های کلان اقتصادی که دغدغه مقام رهبری نیز هست باید از بودجه دولتی رها شویم و بخش خصوصی و سرمایه گذاران را ترغیب کرد.
IMG_0507-624x416 (1)
وی گفت: در بحث اقتصاد مقاومتی، بیش از ۲۴ هزار میلیارد تومان برای رسیدن به اهداف اقتصاد مقاومتی در استان کرمان نیاز داریم.
انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی