جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 3 May 2024

فرمانده سپاه انار گفت: اکنون دشمن با استفاده از همان تبلیغات محور عربی و غربی در منطقه در پی اینست که اولویت اول را از اسرائیل و صهیونیسم به داعش و تکفیری ها تغییر دهد….

به گزارش انارما ، سرهنگ احمد مرادی زاده در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع مردم روزه دار انار ضمن قدردانی از حضور مردم در حمایت از فلسطین  ، به تحولات منطقه اشاره کرد و گفت: بیش از۵سال است که منطقه غرب آسیا و  خاورمیانه دستخوش تغییرات و سیاست کشور های محافظ و هدفمندی مانند عربستان ، اسرائیل و آمریکا تحت عنوان کشور های عربی و غربی شده است.

وی افزود: بیداری اسلامی در منطقه غرب آسیا با هدف نابودی صهیونیستم شکل گرفت و بر همین اساس اولویت اول مقاومت در منطقه صهیونیسم است اما اکنون دشمن با استفاده از همان تبلیغات محور عربی و غربی در منطقه در پی اینست که اولویت اول را از اسرائیل و صهیونیسم به داعش و تکفیری ها تغییر دهد.

فرمانده سپاه شهرستان انارتصریح کرد: آنها امروزه به دنبال این هستند  که برگزاری روز جهانی قدس که یادگار امام راحل(ره) و مورد تاکید رهبر معظم انقلاب می باشد کمرنگ شود .

مرادی زاده با اشاره به نقش اسرائیل در ایجاد فتنه و ناامنی در کشور گفت: اسرائیل به هر بهانه ای نقش خود را در ایجاد ناامنی در کشور ایفا کرده است و نمونه بارز آن در فتنه سال۸۸بود که تمام وقایع و آشوب هایی که اتفاق افتاد زیر نظر صهیونیست بود.

وی در ادامه به نقشه دشمن در جنگ نرم علیه ایران اشاره کرد و گفت: امروز آمریکا و اسرائیل که شیطان های اعظم هستند نقشه های شومی برای ما با استفاده از ابزار هایی همچون ماهواره ها و شبکه های اجتماعی دارند.

سرهنگ مرادی زاده اظهار داشت :در این زمینه پدران و مادران باید مراقب فرزندانشان باشند و مقابل این نقشه های دشمن ایستادگی کنند.

فرمانده سپاه انار خاطر نشان کرد: دشمن امروز  به دنبال این است که با استفاده از ابزار آلاتی همچون ماهواره ها سبک زندگی اسلامی را از خانواده ایرانی بگیرند و  در عوض به تبلیغ و عادی سازی روابط نامشروع در ماهواره ها و شبکه های اجتماعی می پردازند و از این طریق در پی سست کردن بنیان خانواده ها و اعتقادات ما هستند.

انتهای پیام/

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی