شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 4 May 2024

امام جمعه انار گفت: با توجه به دیدار تعدادی از مسئولین دولتی با زندانی های آزاد شده فتنه۸۸، رهبر معظم انقلاب از این دیدار ها گلایه کردند و فرمودند باید مسئولین متوجه باشند که جوری عمل نکنند که باعث تبرئه فتنه گران بشود ..

به گزارش انارما ، حجت الاسلام ابراهیمی در خطبه های نمازجمعه این هفته با تقدیر از مردم روزه دار انار در حضور پرشور در  راهپیمایی روز قدس گفت: اگر امام خمینی(ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به نام روز قدس نامگذاری نکرده بود اکنون هیچ نام و نشانی از فلسطین باقی نمانده بود.

وی در ادامه با اشاره به مواضع تاسف بار بعضی از کشور های منطقه در حمایت از رژیم صهیونیستی اظهار داشت: سران کشور ترکیه که روزی مدعی رهبری جهان اسلام بودند امروز اعلام می کنند که یقینا دولت و مردم اسرائیل دوست ترکیه هستند.

خطیب جمعه انار در ادامه با اشاره به دیدار هیئت دولت با رهبر معظم انقلاب گفت: حضرت آقا در این دیدار  سفارشاتی به هیئت دولت در خصوص نحوه برخورد با فتنه ها فرمودند و هنچنین اشاره کردن رهبر معظم انقلاب به فتنه ۸۸در این سخنرانی و سایر سخنرانی ها نشان از خطر بزرگی است که با هشیاری ملت ایران و حضور حماسی در روز نهم دی ماه ۸۸این خطر رفع شد.

ابراهیمی  افزود: با توجه به دیدار تعدادی از مسئولین دولتی با زندانی های آزاد شده فتنه۸۸، رهبر معظم انقلاب از این دیدار ها گلایه کردند و فرمودند باید مسئولین متوجه باشند که جوری عمل نکنند که باعث تبرئه فتنه گران بشود .

امام جمعه انار با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص برخورد قانوین با دریافت کنندگان حقوق نجومی از قاطعیت برخورد رئیس جمهور در برخورد با متخلفین تقدیر کرد و اظهار داشت: مسئول در جمهور اسلامی یعنی خادم مردم نه اینکه چپاول کردن بیت المال حقوق مردم.

وی تصریح کرد قاطعیت در برخورد با گناه کاران و دریافت کنندگان این حقوق ها موجب خرسندی و خوشنودی رهبر معظم اقلاب خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

نام و نام خانوادگي شنبه 2 جولای 2016 - 7:56 ق.ظ

ایکاش آقایان حساسیتی که روی فیش های نجومی دارند روی اختلاسهای میلیاردی هم داشتند تا صداقتشان بیشترثابت شود درحالیکه دراین دولت رئیس جمهور دستور رسیدگی وبرخورد داد اما احمدی نژاد اعلام کرد کابینه خط قرمز است حقیقتا آقایان جوابی دارند درپیشگاه مردم وخدا

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی