چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 8 May 2024

شب گذشته مسابقات فوتسال جام رمضان امینشهر انار با قهرمانی تیم شاهین امینشهر به پایان رسید…

شب گذشته مسابقات فوتسال جام رمضان امینشهر انار با قهرمانی تیم شاهین امینشهر به پایان رسید.

به گزارش انارما ، در  مسابقه فینال تیم شاهین امینشهر در حالیکه تا اواسط نیمه دوم ۳_۱از تیم “به یاد حجت” عقب بود توانست بازی را به تساوی بکشاند و در نهایت توانست در وقت های اضافه با زدن چهارگل دیگر با نتیجه قاطع ۷_۳ قهرمان این رقابت ها شود.

بعد از پایان مسابقه فینال مراسم اهدای جام قهرمانی به تیم اول و اهدای جوایز تیم های دوم ، سوم و تیم اخلاق با حضور امام جمعه و شهردار امینشهر برگزار شد.

در این رقابت ها تیم های شاهین امینشهر ، به یاد حجت و توکل انار به ترتیب اول تا سوم شدند و تیم شرکت تعاونی گلشن نیز عنوان تیم اخلاق را کسب کرد.

از نقاط برجسته و شایسته تحسین مسابقه فینال برگزاری مراسم زیبای اهدای جام و جشن قهرمانی بود که میتوان نمره قبولی به مسئولین برگزاری این جام داد.

همچنین به تیم های اول تا سوم به ترتیب ۷۰۰هزار تومان ، ۵۰۰هزار تومان و ۳۰۰هزار تومان به همراه توپ فوتبال و تندیس از طرف شهرداری امینشهر  اهدا شد.

این برگزاری مناسب جام در امینشهر  این سوال را در ذهن فوتبالی های انار ایجاد می کند که چرا در جام رمضان انار این چنین مراسمی نباید در پایان مسابقه فینال برگزار شود و اکنون بعد از گذشت ۴روز از مسابقه فینال جام رمضان انار ،هنوز اهدای جوایز و مبلغ هدیه به تیم های برتر مشخص نیست.

در ادامه عکس های علیرضا صالحی را از مراسم اختتامیه جام رمضان امینشهر ببینید:

IMG_1798

IMG_1800

IMG_1781

IMG_1820

IMG_1823

IMG_1795

IMG_1836

IMG_1842

IMG_1845

IMG_1847

IMG_1853

IMG_1857

IMG_1862 - Copy

انتهای پیام/

 

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی