دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 6 May 2024

طباطبایی فرماندار انار از اولین معدن شن و ماسه این شهرستان بازدید کرد و پیگیر مشکلات این معدن شد…

طباطبایی فرماندار انار از اولین معدن شن و ماسه این شهرستان بازدید کرد و پیگیر مشکلات این معدن شد...

به گزارش “انارما” به نقل از روابط عمومی فرمانداری انار روز یکشنبه ۳ مردادماه سرپرست فرمانداری انار به اتفاق بخشدار مرکزی و کارشناسان فرمانداری از اولین معدن شن و ماسه شهرستان انار متعلق به آقای سید عباس جعفری بازدید و از نزدیک در جریان نحوه عملکرد و مشکلات این معدن قرار گرفتند.

 این معدن که کار خود را از سال ۱۳۶۹ آغاز نموده و هم اکنون نیز ۱۲ نفر را بطور مستقیم بکارگیری نموده است و در زمینه تولید انواع ماسه و شن فعالیت می نماید.

در این بازدید حل مشکل امتیاز برق بوسیله اخذ تسهیلات توسط مالک مطرح گردید که در این خصوص سرپرست فرمانداری انار پس از بازدید از قسمتهای مختلف معدن و تشکر از فعالیتهای صورت گرفته توسط مالک معدن گفت حل مشکل برق این معدن می تواند موجب ارتقاء کیفیت شن و ماسه تولیدی این معدن و در نهایت ارتقاء کیفیت محصولات بتنی شود که در این خصوص از طریق ارگانهای استانی و اعطای تسهیلات جهت امتیاز برق به این معدن آن را پیگیری می نمائیم.

ContentImages_22662

ContentImages_22664

Content_Media_47224

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

نام وي دوشنبه 25 جولای 2016 - 3:38 ب.ظ

معدن ریک ومعدن ماسه دونفر که شریک هستند درانحصار اینها قیمت خیلی بالا است قیمت صنایع رفسنجان داده ولی رعایت نمی شود پیگیرینمایید

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی