دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 6 May 2024

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمان از مشارکت بیش ازدومیلیارد ریالی مردم شهر انار در ساخت و ترفیع گنبد حرم مطهر امام حسین(ع) خبر داد و از این محبین اهل بیت تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش ” انارما ” روز یکشنبه سوم مردادماه مراسم تقدیر از محبین اهل بیتی که در تامین هزینه بازسازی گنبد و توسعه حرم مطهر مشارکت داشتند  با حضور مسئولین شهر انار و مسئول امور شهرستان‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمان در محل سازمان تبلیغات اسلامی برگزار و ازآنان تقدیر وتشکر شد.

محمدصادق امیرزاده‌، مسئول امور شهرستان‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمان گفت: گنبد حرم مطهر امام حسین (علیه السلام) بیش از ۱۸۰ سال قدمت دارد و تعمیر اساسی نشده بود که با ساخت گنبد جدید حدود ۵۰ تا ۶۰ متر به ضریح مطهر اضافه می شود.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمان نیز در این مراسم گفت: خاکی که برای آزمایش از حرم مطهر امام حسین (علیه السلام) به کرمان آورده شده به جرات می‌توان گفت که بیشترین حجم و نزدیک‌ترین تربتی است که تاکنون از کنار پیکر مطهر امام حسین (علیه السلام) خارج شده است.ساخت و ترفیع گنبد امام حسین (ع) با ۲۴ هزار خشت طلا در مدت زمان دو سال در شهر کرمان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه قیمت هر خشت طلا دو میلیون و ۱۵۰ هزار تومان تخمین زده شده است، خاطرنشان کرد: مردم خیر شهر انار می‌توانند با خرید هر خشت به شکل مشاع و یا کامل سند آن خشت را با یک کد مجزا تحویل بگیرند که در نهایت در پشت خشت نیز آن کد به نام خودشان حک می‌شود.

وی در ادامه از مشارکت بیش ازدومیلیارد ریالی مردم شهر انار در ساخت و ترفیع گنبد حرم مطهر امام حسین(ع) خبر داد و از این محبین اهل بیت تقدیر و تشکر کرد.

photo_2016-07-25_21-43-11

photo_2016-07-25_21-43-18

photo_2016-07-25_21-43-36

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی