دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 6 May 2024

به گزارش “انارما”   سرپرست فرمانداری انار به اتفاق دادستان ، حجه الاسلام گنجی  و سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران انار از خانواده معظم شهیدان والامقام صالحی و ایثارگران گرانقدر (حسین زارع،مهدی غلامزاده و احمد افتخاری)عیادت نمودند. سرپرست فرمانداری انار در این خصوص ضمن بیان قدر و منزلت شهدا و ایثارگران گفت شهدا همیشه عامل […]

به گزارش “انارما”   سرپرست فرمانداری انار به اتفاق دادستان ، حجه الاسلام گنجی  و سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران انار از خانواده معظم شهیدان والامقام صالحی و ایثارگران گرانقدر (حسین زارع،مهدی غلامزاده و احمد افتخاری)عیادت نمودند.

سرپرست فرمانداری انار در این خصوص ضمن بیان قدر و منزلت شهدا و ایثارگران گفت شهدا همیشه عامل بقا و حیات جامعه و نظام اسلامی هستند.

طباطبائی خاطرنشان کرد: ادامه دادن راه شهدا و جانبازان وظیفه‌ای برای همگان است و تا این فرهنگ در میان ما زنده است دشمن نمی‌تواند ذره‌ای در این کشور نفوذ کند.

ContentImages_23025

ContentImages_23024

ContentImages_23023

ContentImages_23026

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی