سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tuesday 30 April 2024

به گزارش انارما ،شامگاه سه شنبه ۱۹مرداد مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان انار به همت شورای شهر و شهرداری انار در ساختمان شورای شهر برگزار شد. در ابتدای این جلسه محمدخادمی رئیس شورای شهر انار ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهید خبرنگار محمود صارمی گفت: به پاس تقدیر […]

به گزارش انارما ،شامگاه سه شنبه ۱۹مرداد مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان انار به همت شورای شهر و شهرداری انار در ساختمان شورای شهر برگزار شد.

در ابتدای این جلسه محمدخادمی رئیس شورای شهر انار ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهید خبرنگار محمود صارمی گفت: به پاس تقدیر از زحمات اصحاب رسانه شهر انار بر آن شدیم تا مراسمی را برگزار کنیم که این مراسم ابتدا قرار بود مشترک بین فرمانداری و شورای شهر  برگزار شود که بنا بر تصمیم اعضای شورای شهر این مراسم بصورت جداگانه از مراسم فرمانداری برگزار شد.

IMG_3634

در ادامه علی قدیری عضو شورای شهر بر رعایت تعادل و عدالت در نگارش خبر از سوی خبرنگار تاکید کرد و گفت: خبرنگاران همواره باید بر نگارش اخبار صحیح و موثق توجه داشته باشند چرا که انتشار خبر کذب شاید در کوتاه مدت موجب جلب توجه و به تکاپو انداختن ذهن مخاطب شود اما در بلند مدت موجب کم شدن اعتبار و ارزش آن رسانه خواهد شد.

ضیاصور اسرافیل دیگر عضو شورا نیز به انعکاس مشکلات مردم از سوی خبرنگاران اشاره کرد  و در توصیه ای به اصحاب رسانه گفت: اگر میخواهید اعتبار همیشگی خود را در جامعه حفظ کنید هیچ گاه از موضع حق و بی طرفی خارج نشده و وارد بازی های حزبی و جناحی نشوید.

در ادامه این جلسه علی رحیمی شهردار انار بر تقویت روحیه مطالبه گری خبرنگاران تاکید کرد و گفت: این نیاز وجود دارد که اصحاب رسانه شهرستان انار در زمینه نگارش مقالات تحلیلی پیرامون مشکلات ،کمبود ها و ظرفیت های شهرستان انار بیشتر تلاش کنند چرا که کار کردن تخصصی در این قسمت یقینا خروجی مناسبی در زمینه پیشرفت شهرستان به همراه خواهد داشت.

IMG_3638

وی از اصحاب رسانه خواست تا بصورت خودجوش انجمن خبرنگاران شهرستان انار را تشکیل دهند و برای بالا بردن سطح دانش خبرنگاری در شهر انار تلاش کنند.

عصمت قدیری مدیر مسئول روزنامه سمنگان نیز در این مراسم اظهار داشت: مردم انار هشیارانه رسانه ها را دنبال می کنند و هنگامی که مطلبی در رسانه ها منتشر میشود به خوبی صحت و یا کذب آن را تشخیص می دهند.

وی برگزاری کلاس های آموزشی برای خبرنگاران را یکی از نیازهای اصلی اصحاب رسانه شهرستان انار عنوان کرد  و گفت: امکان حضور اساتید مجرب حوزه خبرنگاری برای آموزش در انار وجود دارد که البته تحقق این موضوع نیازمند حمایت مسئولین از جمله شورای شهر می باشد.

 

در پایان این مراسم به رسم یادبود هدایایی به خبرنگاران اهدا شد.

IMG_3639

IMG_3649 - Copy

IMG_3653

IMG_3664

IMG_3667

IMG_3670

۱-۱-۵۰۰x325

انتهای پیام/

 

 

 

دیدگاه کاربران

ناشناس چهارشنبه 10 آگوست 2016 - 8:43 ق.ظ

هنوز جایزههای جشن دوقلوها رو ندادن پیگیری کنید لطفا

علی چهارشنبه 10 آگوست 2016 - 9:47 ق.ظ

این گروه میکویند وادعا اصلا ح طلبا ن دارد عکس روحانی چرا نزدید ارشاد کجاست

نام خانوادگی حسن چهارشنبه 10 آگوست 2016 - 2:14 ب.ظ

تعامل یعنی این همه اش می گفتن تعامل نیست دیدید اینهاذبا هیچ کس تعامل ندارن

سهراب چهارشنبه 10 آگوست 2016 - 11:06 ب.ظ

این مهدی قدیری شغلش چیه که همه جاهست

سردبیر پنج‌شنبه 11 آگوست 2016 - 12:20 ق.ظ

با عرض سلام. آقای مهدی قدیری علاوه بر سمت روابط عمومی شهرداری انار دارای سابقه چندین ساله در عضویت تحریریه نشریه سمنگان می باشد.

ناشناس پنج‌شنبه 11 آگوست 2016 - 8:56 ق.ظ

اقای سردبیر لطفا از اقای قدیری بپرسید جوایز دوقلوها را کی میدن اطلاع رسانی کنید!شما چرا یه مطلبی رو میزارید پیگیری نمیکنید؟؟

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی